Główny Specjalista
Wieloosobowe Stanowisko ds. Refundacji, Sprawozdawczości i Analiz
w Departamencie Gospodarki Lekami
Numer ogłoszenia: DGL/23/80
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert 05.05.2023 r.
Szczegóły oferty
- tworzenie nowego systemu informatycznego do zbierania danych merytorycznych (medycznych) z realizacji programów lekowych;
- monitorowanie poprawności działania w/w systemu;
- współpraca z osobami z Departamentu Gospodarki Lekami odpowiedzialnymi za wdrażanie poszczególnych programów lekowych;
- prowadzenie analiz danych zgromadzonych w elektronicznym systemie monitorowania programów lekowych oraz ewaluacja poszczególnych programów lekowych, w tym w zakresie skuteczności praktycznej leków;
- prowadzenie analiz dużych zbiorów danych dotyczących udzielania świadczeń finansowanych ze środków Narodowego Funduszu Zdrowia;
- prowadzenie bieżących analiz dotyczących refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobów medycznych dostępnych na receptę, w programach lekowych i w chemioterapii – w tym analiza danych dotyczących średnich cen leków.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (preferowane informatyczne lub techniczne)
- Lata pracy zawodowej: minimum 5 lat
- doświadczenie w tworzeniu różnego typu rejestrów, baz danych;
- praktyczna wiedza z zakresu administrowania aplikacjami użytkowymi;
- podstawowa wiedza dotycząca gromadzenia danych w systemach informatycznych.
(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu/aktualnym wyciągiem z CEIDG.)
Wymagania dodatkowe:
- analityczne i logiczne myślenie;
- orientacja na jakość;
- terminowość;
- umiejętność zrozumienia potrzeb interesariuszy i zasad funkcjonowania organizacji;
- efektywna komunikacja;
- umiejętność pracy zespołowej;
- umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej;
- kreatywność;
- odporność na stres;
- podstawowa znajomość języka zapytań SQL;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym w szczególności Excel (tabele przestawne itd.);
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej;
- znajomość innych aktów prawnych mających zastosowanie w ochronie zdrowia;
- znajomość zagadnień funkcjonowania krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych.
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW