Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko:
w Wydziale Zwrotów, Planowania i Analiz
w Departamencie Współpracy Międzynarodowej
Wymiar etatu: 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
-
rozpatrywanie odwołań od decyzji dyrektora oddziału wojewódzkiego NFZ w sprawach o zwrot kosztów świadczeń udzielonych w ramach transgranicznej opieki zdrowotnej, przygotowywanie projektów decyzji Prezesa Funduszu oraz współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrali oraz oddziałami wojewódzkimi NFZ w zakresie procedowanych spraw;
-
prowadzenie rejestru decyzji Prezesa Funduszu wydanych na podstawie art. 42d ust.19 ustawy o świadczeniach w związku z odwołaniami od decyzji dyrektora oddziału wojewódzkiego Funduszu w sprawach o zwrot kosztów świadczeń wydanych na podstawie art. 42d ust.1 i 2;
-
przygotowywanie wkładów merytorycznych do odpowiedzi na skargi wniesione przez świadczeniobiorców do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na decyzje Prezesa Funduszu utrzymujące w mocy zaskarżone decyzje dyrektora oddziału wojewódzkiego Funduszu w sprawach o zwrot kosztów świadczeń udzielonych w ramach opieki transgranicznej;
-
udział w opracowywaniu wytycznych dla oddziałów wojewódzkich Funduszu w zakresie zasad dokonywania zwrotu kosztów świadczeń udzielonych w ramach transgranicznej opieki zdrowotnej oraz bieżąca współpraca z oddziałami przy wypracowywaniu indywidualnych rozwiązań w sprawach o zwrot kosztów;
-
współpraca z instytucjami innych państw członkowskich UE w zakresie spraw związanych ze zwrotem kosztów świadczeń, w szczególności w zakresie wyjaśniania zawartości faktur;
-
udział w opiniowaniu projektów zmian w przepisach unijnych i krajowych mających wpływ na proces dokonywania zwrotu kosztów świadczeń udzielonych w ramach transgranicznej opieki zdrowotnej;
-
prowadzenie okresowych kontroli oddziałów wojewódzkich Funduszu w zakresie realizacji zadań związanych ze zwrotem kosztów świadczeń udzielonych w ramach transgranicznej opieki zdrowotnej;
-
gromadzenie informacji dla problemów identyfikowanych przez oddziały wojewódzkie w związku z korzystaniem przez polskich świadczeniobiorców z transgranicznej opieki zdrowotnej na podstawie przepisów krajowych implementujących dyrektywę oraz przedstawianie propozycji rozwiązań zagadnień problematycznych;
-
przygotowywanie analiz i raportów w zakresie charakterystyki świadczeń udzielonych polskim świadczeniobiorcom
w ramach transgranicznej opieki zdrowotnej; -
przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania dotyczących zwrotu kosztów świadczeń udzielonych w ramach transgranicznej opieki zdrowotnej.
Wykształcenie: wyższe
Opis wykształcenia: medyczne (lekarz lub pielęgniarka)
-
minimum 5 letni staż pracy;
-
doświadczenie zawodowe związane z pracą w szpitalu;
-
znajomość ogólnych założeń oraz funkcji systemu JGP;
-
umiejętności argumentowania, formułowania wniosków na podstawie analiz dokumentacji medycznej i księgowej;
-
znajomość zagadnień regulowanych ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w szczególności przepisów Rozdziału 2a ustawy;
-
podstawowa znajomość relacji pomiędzy przepisami o koordynacji, a regulacjami dyrektywy w sprawie stosowania praw pacjentów w transgranicznej opiece zdrowotnej;
-
dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;
-
znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1/B2 wg klasyfikacji Rady Europy
-
bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej.
-
znajomość zasad finansowania świadczeń i prowadzenia rozliczeń przez Fundusz, w tym znajomość metodyki JGP oraz przepisów regulujących refundację leków;
-
znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
-
doświadczenie w prowadzeniu spraw w trybie administracyjnym;
-
umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu;
-
znajomość jednego z wymienionych języków: języka niemieckiego, języka czeskiego, lub języka francuskiego.
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-
podpisany: list motywacyjny i CV;
-
kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające doświadczenie zawodowe związane z pracą w szpitalu;
-
kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających minimum 5-letni staż pracy:
-
podpisane oświadczenie o treści - „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 poz. 2135 z późn. zm.).
-
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
-
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu przeprowadzenia testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej;
-
Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informujemy, że:
Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Grójeckiej 186, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 1974 nr 24 poz. 141; tj. Dz. U. 2018 poz. 917) Niepodanie przez Panią/Pana danych może wpływać na treść rozstrzygnięcia w postępowaniu rekrutacyjnym.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO).
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Przekazane przez Panią/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Centrali NFZ: iod@nfz.gov.pl.