Główny Specjalista w Wydziale Promocji Usług i Prostego Języka
w Departamencie Obsługi Klientów
Numer ogłoszenia: DOK/22/37
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert 25.02.2022 r.
Szczegóły oferty
- koordynacja prac Forum Organizacji Pacjentów – utrzymanie relacji z organizacjami pacjentów, zbieranie ich opinii, prezentowanie wniosków, inicjowanie projektów, organizowanie spotkań, realizacja wspólnych projektów (NFZ-FOP), promocja efektów działań
- projektowanie ogólnopolskich standardów proklienckich placówek medycznych
- prowadzenie projektów badawczych w obszarze doświadczeń klientów/ użytkowników
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe
- Lata pracy zawodowej: minimum 5 lat
- doświadczenie w pracy w placówce medycznej lub innej instytucji systemu zdrowia - minimum rok
- doświadczenie w pracy w obszarze badań – minimum rok
(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.)
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w zarządzaniu projektami w rozproszonym zespole
- wiedza z zakresu zarządzania projektami
- znajomość funkcjonowania systemu zdrowia w Polsce, w szczególności funkcjonowania placówek medycznych (POZ, AOS, szpitale)
- doświadczenie w projektowaniu i przeprowadzaniu badań ilościowych, jakościowych i innych
- umiejętność wyrażania myśli na piśmie, sprawna komunikacja
- umiejętność prowadzenia spotkań zdalnych
- umiejętność organizowania i przeprowadzania spotkań, warsztatów
- umiejętność prezentowania produktów projektów w organizacji i poza nią
- komunikatywność, umiejętność współpracy z ludźmi i utrzymywania relacji
- kreatywność i wychodzenie z inicjatywą
- umiejętność pracy pod presją czasu
- zdolność do wnikliwej analizy
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW