Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Główny Specjalista w Departamencie Ewidencji Producentów i Rejestracji Zwierząt
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DEPiRZ/64/21
Stanowisko pracy ds. zarządzania rejestrami i ewidencjami
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/ 1 etat - umowa o pracę
Oferujemy:
- Przejrzyste zasady wynagradzania,
- Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- Opracowanie i aktualizacja procedur, instrukcji, wzorów wniosków w zakresie wpisu podmiotów do ewidencji producentów oraz do Krajowego Rejestru Kół Gospodyń Wiejskich;
- Opiniowanie zewnętrznych i wewnętrznych aktów prawnych;
- Nadzór i monitorowanie terenowych jednostek organizacyjnych Agencji w zakresie prawidłowości realizacji zadań związanych z obsługą wniosków o wpis do Krajowego rejestru Kół Gospodyń Wiejskich oraz wniosków o wpis do ewidencji producentów;
- Inicjowanie i udział w pracach związanych z budową i aktualizacją systemów informatycznych wspierających realizację zadań;
- Nadzór nad poprawnością funkcjonowania systemów informatycznych wspierających realizację zadań;
- Współpraca w zakresie udostępniania danych, w tym informacji publicznej, z Krajowego systemu ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie płatności oraz z Krajowego Rejestru Kół Gospodyń Wiejskich;
- Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania, pisma oraz skargi, dotyczące zdań realizowanych przez wydział;
- Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz wizytacji w zakresie realizowanych zadań.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe w zakresie prawa, administracji publicznej lub ukończone studnia podyplomowe z ww. obszaru;
- Dobra znajomość przepisów Kpa oraz umiejętność ich stosowania;
- Znajomość przepisów prawa dotyczących:
- krajowego systemu ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie płatności,
- krajowego rejestru kół gospodyń wiejskich,
- ochrony danych osobowych,
- udostępniania informacji publicznej.
- Doświadczenie w pracy związanej z obsługą wniosków, a w szczególności wniosków dotyczących wpisu podmiotu do rejestru publicznego;
- Znajomość zagadnień związanych z realizacją zdań nadzorczych lub audytowych;
- Znajomość zasad związanych z prowadzeniem i aktualizacją rejestrów podmiotów;
- Co najmniej trzy letni staż pracy w administracji publicznej;
- Dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
Wymagania pożądane:
- Znajomość przepisów prawa wspólnotowego i krajowego w zakresie Wspólnej Polityki Rolnej;
- Znajomość procedur oraz aplikacji przeznaczonych do obsługi rejestrów podmiotów, funkcjonujących w ARiMR;
- Umiejętność wykonywania zestawień, raportów oraz analiz;
- znajomość zagadnień związanych z procesem tworzenia i administrowania systemami informatycznymi;
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Komunikatywność, samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność;
- Umiejętność pracy w zespole.