Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi PSE S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko
Główny Specjalista w Biurze Ryzyka
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: BR/GS/10-16
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- pozyskiwanie danych niezbędnych do powtarzalnych lub jednorazowych analiz ryzyka, samodzielnie lub ze wsparciem jednostek merytorycznych;
- wykonywanie analiz, obliczeń, wizualizacji, a następnie opracowywanie lub udział w tworzeniu prezentacji i raportów obejmujących wyniki analiz;
- opracowywanie lub wsparcie w opracowaniu metodyk i narzędzi zarządzania ryzykiem z wykorzystaniem metod i narzędzi ilościowych (matematycznych, statystycznych, symulacyjnych, uczenia maszynowego, optymalizacji, wizualizacji i innych);
- rozwijanie systemowego podejścia do ilościowego zarządzania ryzykiem;
- udział w procesie projektowania i wdrażania systemowego podejścia do zarządzania ryzykiem;
- przegląd, analiza, ocena istniejących oraz opracowywanie nowych metod, narzędzi i instrukcji, mierników i metod pomiaru wspierających ilościowe zarządzanie ryzykiem;
- udział w procesie projektowania i wdrażania systemowego podejścia do zarządzania ryzykami związanymi z całokształtem funkcjonowania spółek GK.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego matematycznego, fizycznego, technicznego lub ekonomicznego związanego z metodami ilościowymi;
- 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w realizacji zadań podobnym charakterze, z czego 3 lata praktycznego doświadczenia w pozyskiwaniu i analizie danych, w tym z wykorzystaniem zaawansowanych metod jednego lub więcej rodzaju:
- statystycznych,
- uczenia maszynowego,
- symulacyjnego,
- prognozowania,
- optymalizacji,
- wizualizacji;
- zaawansowanej znajomości metod matematycznych oraz narzędzi informatycznych stosowanych w ilościowych analizach danych;
- umiejętność przygotowania i prowadzenia szkoleń oraz prezentacji;
- znajomość języka angielskiego na poziomie C-1.