Ogłoszenie numer: 7238043, z dnia 2022-07-19
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Główny Specjalista w Biurze Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: GS/BA/06/22
Opis stanowiska
- zarządzanie powierzchnią biurową i magazynową wynajmowaną przez Agencję w tym:
- analiza potrzeb lokalowych komórek organizacyjnych i przygotowanie propozycji zmian rozmieszczenia komórek na powierzchni;
- optymalizacja powierzchni i przedstawianie koncepcji jej zagospodarowywania;
- weryfikacja wniosków o dodatkową powierzchnię;
- aktualizacja planów budynku w zakresie rozmieszczenia komórek organizacyjnych na wynajmowanej powierzchni;
- prowadzenie szczegółowego zestawienia powierzchni z podziałem na rodzaje pomieszczeń itp.;
- realizacja zadań w zakresie zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami;
- realizacja zadań w zakresie prawidłowego oznakowania w budynku, tabliczki informacyjne, kierunkowe i przydrzwiowe;
- przygotowywanie koncepcji przeprowadzek;
- nadzorowanie postanowień umowy najmu związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego i środowiskowego w zakresie:
- systemu kontroli dostępu m.in. analiza i weryfikacja rozmieszczenia punktów kontroli, wnioski o dodatkowe bramki i wyznaczania dodatkowych stref dostępu;
- monitoringu m.in. rozmieszczenie kamer, wnioski o przekazywanie nagrań;
- ochrony fizycznej;
- systemów alarmowych,
- zgłaszanie i obsługa incydentów bezpieczeństwa informacji;
- współpraca z Wynajmującym w sprawach związanych z administrowaniem powierzchnią biurową m.in.:
- opracowanie i przekazanie rocznego harmonogramu przeglądów okresowych budynku oraz dbanie o terminową realizację harmonogramu;
- zarządzanie miejscami parkingowymi, ustalanie zasad korzystania z miejsc, aktualizacja przydziału, prowadzenie zestawienia miejsc parkingowych i pilotów;
- analiza i zgłaszanie konieczności wykonania prac remontowych w związku z utrzymaniem właściwego stanu technicznego i estetycznego wyglądu budynku oraz ustalenie sposobu wykonania prac, zgłaszanie nieprawidłowości;
- zapewnieniem bezpieczeństwa energetycznego budynku, monitorowanie awarii;
- z przeprowadzaniem próbnej ewakuacji, prowadzenie i aktualizowanie listy koordynatorów ewakuacji, wyznaczania stref i zapewnienie szkoleń;
- ustalaniem sposobu wykonywania usługi sprzątania w pomieszczeniach biurowych i magazynowych;
- zgłaszanie konieczności wykonania niezbędnych prac porządkowych m.in. pranie wykładziny, mycie okien;
- pozostałe zadania związane z zajmowanym stanowiskiem:
- udział w tworzeniu i aktualizacja dokumentów związanych z bezpieczeństwem fizycznym budynku w tym Regulamin Administracyjny Budynków, Procedura Bezpieczeństwa Informacji;
- przygotowywanie wkładu do dokumentów związanych z przeprowadzeniem postępowań o zamówienie publiczne m.in. szacowanie wartości zamówienia w zakresie określenia potrzeb lokalowych, opis przedmiotu zamówienia, przygotowanie analiz i propozycji odpowiedzi na pytania w postępowaniu;
- opiniowanie zarządzeń i procedur;
- udział w tworzeniu bazy zamówień publicznych, planowania budżetu, rejestru ryzyk i innych dokumentów związanych z realizacją zadań sekcji;
- dokonywanie zakupów BZU i zakupów gotówkowych (m.in. związanych z oznakowaniem budynku, tyflomapy, tabliczki przydrzwiowe, dekoracje i wyposażenie).
Wymagania
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- wykształcenia wyższego w zakresie administracji lub gospodarki nieruchomościami lub zarządzania nieruchomościami;
- minimum 3 lat doświadczenia na stanowisku wymagającym doradztwa lub zarządzania nieruchomościami;
- znajomości zagadnień z zakresu prawa budowlanego, kodeksu cywilnego;
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
- bardzo dobrej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie;
- bardzo dobrej organizacji pracy;
- podstawowej znajomości języka angielskiego.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- umiejętność tworzenia planów, analiz i raportów w tym w finansowo-budżetowych;
- samodzielność w poszukiwaniu i proponowaniu rozwiązań;
- doświadczenie w wykorzystywaniu systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją lub prowadzenia dokumentacji w oparciu o przepisy kancelaryjne.
Oferujemy
- umowę o pracę
- premię regulaminową
- prywatną opiekę medyczną
- grupowe ubezpieczenie na życie
- szkolenia
- atrakcyjną lokalizację
- wydarzenia integracyjne
- programy socjalne
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.