- tradycja od ponad 40 lat
- twórca nowych technik budowy infrastruktury światłowodowej w pasach drogowych i autostradach. Prace realizowane na podstawie umów zawartych z Generalnym Dyrektorem Dróg Krajowych i Autostrad
- realizator budów wykonywanych w kopalniach z zakresie robót górniczych, mechanicznych, elektrycznych, teletechnicznych i informatycznych dla: KGHM Polska Miedź S.A., Jastrzębskiej Spółki Węglowej S.A., Tauron Wydobycie S.A.
Właściciel Firmy TIMLER zaprasza do współpracy na stanowisko:
Główny specjalista / Specjalista ds. BHP
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Opis pracy:
- Prowadzenie rejestrów i analiza stanu BHP w firmie
- Realizacja zadań służby BHP, wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów,
- Sporządzanie dokumentacji i ocena stopnia występowania ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
- Prowadzenie obowiązkowych szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP
- Prowadzenie postępowań dotyczących wypadków przy pracy oraz postępowań związanych z chorobami zawodowymi
- Uczestnictwo w odbiorach technicznych, opiniowanie dokumentów pod kątem przepisów i wymogów BHP stanowiących podstawę realizacji kontraktów
- Nadzór nad pomiarami czynników szkodliwych środowiska pracy
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, min. PIP, PIS, laboratoria pomiarowe, dostawcy usług w zakresie medycyny pracy, dostawcy szkoleń, dostawcy odzieży roboczej i inne
- Dostarczanie informacji, udzielanie wyjaśnień z zakresu BHP, ergonomii oraz zdrowia;
- Reprezentowanie pracodawcy podczas kontroli wewnętrznej Inwestora, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Inspekcji Pracy, a także pozostałe zadania określone przepisami o służbie BHP, bądź przepisami szczególnymi
Wymagania:
- Wykształcenie i doświadczenie zgodne z wymogami przepisów o służbie BHP odpowiednio dla stanowiska Głównego Specjalisty / Specjalisty, preferowane wykształcenie wyższe o specjalności BHP lub studia podyplomowe BHP
- Praktyczna znajomość prawa pracy i zagadnień BHP, w tym przepisów dotyczących pracy w zakładzie elektrotechniki budowlanej i przemysłowej, pracy w kopalniach pod ziemią, pracy na wysokości i stosowanych zabezpieczeń
- Zdolność do planowania działań zapobiegawczych oraz procedur awaryjnych, organizacja inspekcji oraz szkoleń związanych z BHP, PPOŻ i ochroną środowiska
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i /lub webinariów dla pracowników
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- Prawo jazdy kat. B
- Komunikatywność, zdolności perswazyjne
- Odporność na stres
- Gotowość do pracy w delegacji
Oferujemy:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie z wieloletnią tradycją
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Spotkania integracyjne