Dołącz do Biura Rozwoju i Komunikacji
Główny Specjalista / Koordynator / Kierownik BHP w Stanowisku ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Ochrony Przeciwpożarowej w Biurze Rozwoju i Komunikacji
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Grzybowska 45
Nr ref.: RARS 117/Z/BRK/12/22
Kogo szukamy
- Szukamy osoby na stanowisko Główny Specjalista/Koordynator/Kierownik BHP w Stanowisku ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Ochrony Przeciwpożarowej w Biurze Rozwoju i Komunikacji.
- Chcemy zatrudnić jedną osobę na pełen etat.
Jaki jest adres miejsca pracy?
- Miejsce pracy to Centrala RARS, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
Czym będziesz się zajmować? Główne obowiązki.
- Realizacja kontroli warunków pracy, przestrzegania przepisów BHP oraz monitoring zaleceń pokontrolnych we wszystkich jednostkach RARS.
- Przygotowanie analiz stanu BHP oraz wniosków i propozycji w zakresie poprawy warunków pracy.
- Przeprowadzanie instruktaży ogólnych w zakresie BHP.
- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, w drodze do i z pracy oraz sporządzanie stosownej dokumentacji w tym zakresie.
- Doradztwo w zakresie stosowania przepisów i zasad BHP, organizacji i metod pracy na poszczególnych stanowiskach.
- Opiniowanie Instrukcji BHP.
- Współudział w ocenie ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy.
- Popularyzacja zagadnień bezpiecznej pracy.
- Realizacja innych zadań zawartych w Rozporządzeniu w sprawie Służby BHP.
Sprawdź, czy spełniasz niezbędne wymagania:
- Wykształcenie wyższe – kierunek lub specjalność z zakresu BHP / studia podyplomowe z zakresu BHP.
- Udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy/doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków.
- Bardzo dobra znajomość aktów prawnych w zakresie BHP, w tym zagadnień budowlanych oraz umiejętność zastosowania ich w praktyce.
- Posiadanie Prawa jazdy kat. B.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
- Rzetelność, dokładność, myślenie strategiczne, inicjatywa i dynamizm w działaniu, punktualność, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.
Twoje dodatkowe atuty, czyli wymagania pożądane:
- Posiadanie uprawnień Inspektora ochrony ppoż.
Sprawdź co oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Premie uzależnione od wyników pracy.
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych.
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie.
- Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
- Dodatek świąteczny.
Chcę aplikować. Jakie dokumenty mam złożyć? Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” wraz z zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dopuszczenia do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”.