Muzeum Warszawy poszukuje:
Główny specjalista / Główna specjalistka ds. administracyjno-technicznych
Jeśli jesteś osobą samodzielną, innowacyjną i lubisz pracować w zespole, to szukamy właśnie Ciebie!
Dział: Dział Administracyjno-Techniczny
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: GS_4AT/2022
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji administracyjnej Muzeum
- bieżąca obsługa administracyjna Muzeum w zakresie zadań. realizowanych przez Dział Administracyjno-Techniczny
- przygotowywanie projektów umów na wynajem, dostawy, ubezpieczenia i usługi pozostające w gestii Działu Administracyjno-Technicznego
- bieżący nadzór nad realizacją umów z zakresu zadań realizowanych przez Dział Administracyjno- Techniczny
- prowadzenie rejestru wyposażenia Muzeum, w tym środków trwałych( w porozumieniu z Działem Finansów i Księgowości)
- prowadzenie gospodarki kluczami Muzeum
- sporządzanie informacji, sprawozdań o stanie majątku Muzeum i czynnościach związanych z jego utrzymaniem
- prowadzenie wszelkich spraw dotyczących eksploatacji nieruchomości zajmowanych przez Muzeum, w tym informacji, sprawozdań na potrzeby własne i podmiotów zewnętrznych
- Koordynacja i odpowiedzialność za techniczne przygotowanie imprez organizowanych w siedzibie głównej
- Koordynacja i odpowiedzialność za bieżące usuwanie usterek zgłaszanych przez pracowników Muzeum i odwiedzających w siedzibie głównej
Nasze wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 3 lata stażu pracy
- obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
- znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- samodzielność, orientacja na rezultat, komunikatywność, staranność
Co oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta
- niezbędne narzędzia do pracy
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji