GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania.
Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć
w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie…
Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu - zostań współtwórcą sukcesu
Grupy Kapitałowej FARMACOL.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Główny Specjalista ds. zarządzania środkami trwałymi i archiwum
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
- Kompleksowa obsługa procesu w zakresie środków trwałych oraz wyposażenia we wszystkich podmiotach GKF (ewidencja, sprzedaż, wycena, przesunięcia, likwidacja środków trwałych oraz wyposażenia).
- Inwentaryzacja środków trwałych oraz wyposażenia we wszystkich podmiotach należących do GKF zgodnie z zaplanowanym harmonogramem.
- Nadzór oraz organizacja prawidłowego przebiegu procesu archiwizacji dokumentów (księgowych, finansowych, magazynowych, kadrowych, etc.) tj. klasyfikowanie, przechowywanie, transportowanie, udostępnianie, brakowanie, utylizacja w ramach wszystkich podmiotów GKF.
- Obsługa oraz administrowanie systemami wspomagającymi prawidłowe funkcjonowanie procesów w GKF.
- Przygotowywanie oraz organizacja przetargów w zakresie obszarów swojej działalności.
- Uczestnictwo w przygotowywaniu procedur oraz wniosków na Zarząd w ramach powierzonego obszaru.
- Weryfikacja merytoryczna faktur z zakresu swojej działalności.
- Prowadzenie, aktualizowanie i nadzorowanie baz danych umów oraz terminowe wykonywanie zobowiązań wynikających z warunków w nich zawartych.
- Prowadzenie korespondencji z kontrahentami.
- Dbanie o poprawność sporządzonej dokumentacji oraz jej prawidłowy obieg, wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości.
- Sporządzanie zestawień, raportów i analiz na potrzeby GKF.
- Nadzór nad pracą Archiwistów.
- Inne bieżące prace administracyjne.
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie.
- Doświadczenie w zakresie procesów archiwizacji oraz inwentaryzacji środków trwałych i wyposażenia.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Mile widziana znajomość programu SAP.
- Umiejętność zarządzania kilkuosobowym zespołem.
- Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.
- Wysoka kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność pracy w grupie.
- Szybka przyswajalność wiedzy oraz otwartość na zmiany.
- Dyspozycyjność oraz gotowość do wyjazdów służbowych.
- Terminowość, odpowiedzialność, skrupulatność oraz zdyscyplinowanie.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji.
- Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia u jednego z liderów branży.
- Dodatkowe benefity w postaci pakietu medycznego, pakietu sportowego oraz ubezpieczenia na życie.