- realizowanie celów ilościowych i jakościowych w zakresie sprzedaży do różnych kanałów
- zarządzanie kampaniami sprzedażowymi oraz utrzymaniowymi w Call Center
- wdrażanie i egzekwowanie przestrzegania standardów pracy, rutyn sprzedażowych oraz realizacji założonych planów
- analizę wyników kampanii telesprzedażowych w lokalizacjach Call Center
- wprowadzanie działań korygujących procesy sprzedażowo-utrzymaniowe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- umiejętność analizy danych marketingowych i sprzedażowych
- umiejętność przygotowywania materiałów komunikacyjnych
- łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z Partnerami biznesowymi
- dokładność i dbałość o szczegóły
- skuteczność w realizacji celów
- znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym
- prawo jazdy kat. B
- pracy w uznanej na rynku firmie
- szansy na wykorzystanie mojej wiedzy
- możliwości rozwoju w interesujących mnie obszarach
- współpracy z zespołem pełnym ciekawych ludzi
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.