Główny specjalista ds. Zarządzania Flotą
Miejsce pracy:
Warszawa
Co możemy zaoferować?
- Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin
- Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
- Karty sportowe
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty
- Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
- Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
- Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin
- Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
- Karty sportowe
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty
- Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
- Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
Jakie zadania na Ciebie czekają?
Zarządzanie flotą samochodową w Spółce.
Twoja rolą będzie:
- Współpraca w tworzeniu i aktualizacji polityki flotowej Spółki (udział w tworzeniu i wdrażaniu procedur, monitorowanie i komunikowanie zmian)
- Monitorowanie przebiegu pojazdów oraz nadzór nad przeglądami (gwarancyjne, serwisowe, techniczne)
- Koordynacja procesu napraw mechanicznych oraz procesu likwidacji szkód (w tym weryfikacja, rejestracja i rozliczanie faktur związanych ze szkodami komunikacyjnymi)
- Wsparcie użytkowników w działaniach związanych z powołaniem Komisji Zakupowych dotyczących floty oraz nadzór postępowań
- Negocjowanie i monitorowanie umów z dostawcami samochodów oraz usług związanych z obsługa floty
- Zarządzanie kartami paliwowymi
- Przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz na potrzeby organizacji (m.in. PPPL/WKU/WOŚ)
- Realizowanie spraw urzędowych związanych z flotą (wydział komunikacji itd.)
- Uczestnictwo w targach branżowych
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Wykształcenia minimum średniego (preferowane wykształcenie techniczne)
- Czynnego prawa jazdy kategorii B
- Bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office (w szczególności programu Microsoft Excel)
- Znajomości zagadnień związanych z ubezpieczeniami komunikacyjnymi i likwidacją szkód
- Znajomości rynku motoryzacyjnego
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- Umiejętności planowania pracy oraz tworzenia analiz i raportów
- Systematyczności i terminowości w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania
- Umiejętności radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych oraz pracy pod presją czasu