Ogłoszenie numer: 1773644, z dnia 2017-09-06
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata
na stanowisko:
Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Udzielanie konsultacji i pomocy doradczej w zakresie praktycznego stosowania Prawa Zamówień Publicznych w tym na etapie przygotowywania oraz przeprowadzania Postępowań,
-
Opiniowanie projektów umów, aneksów w sprawach zamówień publicznych w zakresie zgodności z Prawem Zamówień Publicznych,
-
Opracowywanie projektów dokumentacji związanej z przygotowywaniem Postępowań w zakresie formalno-prawnym, w tym w szczególności: dokumentu głównego SIWZ, wzoru formularza „Oferta”, wzorów oświadczeń, innych załączników do SIWZ niezbędnych do przeprowadzenia Postępowania,
-
Opracowywanie, we współpracy z członkami komisji przetargowych, projektów umów w sprawach zamówień publicznych w szczególności pod kątem zgodności z Prawem Zamówień Publicznych,
-
Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
-
Analiza i weryfikacja dokumentów nadesłanych w trakcie prowadzonych postępowań,
-
Opracowywanie projektów odpowiedzi, zawiadomień, oświadczeń i innej korespondencji w związku z przygotowaniem i prowadzeniem Postępowań,
-
Opracowywanie projektów odpowiedzi lub stanowisk w związku z informacją o czynności niezgodnej z Prawem Zamówień Publicznych lub zaniechaniem czynności, do której zobowiązany był Urząd w prowadzonym Postępowaniu, a także odpowiedzi na wniesione odwołanie,
-
Opracowywanie – w zakresie formalno-prawnym – projektów zawiadomień, wyjaśnień i innej korespondencji z Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych lub organami kontroli,
-
Reprezentowanie Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w Postępowaniach odwoławczych.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe,
- 7-letni staż pracy w tym 5-letni na podobnym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych lub innych podmiotach zobowiązanych do stosowania Prawa Zamówień Publicznych,
- Biegła znajomość: ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o finansach publicznych,
- Znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej a także kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny, kodeks spółek handlowych,
- Biegła znajomość pakietu MS Office i poczty elektronicznej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- Samodzielność, odpowiedzialność,
- Umiejętność komunikowania się,
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych, nieprzewidzianych sytuacjach,
- Odporność na stres.
Oferujemy
- Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu.