Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
w Wydziale Prawno-Organizacyjnym
w Biurze Zamówień Publicznych
Termin składania dokumentów: 10.04.2019r.
Główne odpowiedzialności:
- Współpraca z Biurami, jednostkami Urzędu i podmiotami zewnętrznymi w zakresie koordynacji merytorycznej spraw związanych z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego w tym nadzór i analiza oraz udział w przygotowaniu materiałów niezbędnych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Reprezentacja przed sądami, Krajową Izbą Odwoławczą;
- Opiniowanie, edukacja w zakresie przepisów o prawie zamówień publicznych. Współpraca z jednostkami Urzędu i podmiotami zewnętrznymi w zakresie koordynacji merytorycznej spraw związanych z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego (rekomendowanie optymalnego sposobu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
Charakterystyka pracy:
- Opiniowanie projektów umów i dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- Udzielanie wyjaśnień o obowiązującym stanie prawnym, sporządzanie opinii i interpretacji przepisów prawnych z zakresu zamówień publicznych;
- Reprezentowanie Prezydenta w postępowaniach związanych z udzielaniem zamówień publicznych, w sprawach związanych z wnoszeniem odwołań i skarg;
- Przygotowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień Prezydenta związanych z zakresem działania Biura;
- Upowszechnianie wiedzy i doświadczeń w zakresie stosowania prawa zamówień publicznych;
- Opracowywanie projektów zarządzeń Prezydenta dotyczących zamówień publicznych oraz opiniowanie tych projektów zarządzeń Prezydenta, które w swojej treści odwołują się do zadań Biura;
- Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych;
- Bieżące informowanie dyrektora Biura, zastępców dyrektora Biura oraz wewnętrznych komórek organizacyjnych Biura o najważniejszych zmianach w obowiązującym stanie prawnym dotyczącym zakresu działań Biura;
- Prowadzenie i udostępnianie zbioru aktów prawnych dotyczących zakresu działalności Biura;
- Koordynowanie spraw związanych z interpelacjami i zapytaniami radnych Rady Miasta Stołecznego Warszawy;
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawy i akty wykonawcze związane z systemem zamówień publicznych.
Miejsce pracy
Praca w budynku Urzędu. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Drzwi przeciwpożarowe znajdujące się w budynku mogą utrudniać przemieszczanie się osobom na wózku inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niewidomych i słabowidzących.
Stanowisko pracy
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim.
Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niesłyszącym.
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe: jednolite studia magisterskie o kierunku prawo
- minimum 4-letni staż pracy,
- powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie zamówień publicznych
- wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność.