NES Global Talent jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. 500 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w 28 krajach, z 45 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja.
Dla naszego Klienta - generalnego wykonawcy, w związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Do zadań osoby na powyższym stanowisku należeć będzie kierowanie Wydziałem w zakresie m.in.:
-
Opracowanie i wdrażanie strategii zakupowej w ramach przydzielonych kategorii,
-
Planowanie i analizowanie asortymentu danej kategorii,
-
Odpowiedzialność za przydzieloną kategorię i jej raportowanie do Przełożonego,
-
Określanie i optymalizacja specyfikacji materiałów i usług w przypisanych kategoriach,
-
Nadzór nad jakością i terminowością dostaw,
-
Planowanie zakupów,
-
Analiza stanów magazynowych, kontrola i optymalizacja ich poziomu,
-
Ustalanie kalendarza dostaw, realizacja planów dostaw i ich raportowanie,
-
Analiza odchyleń dostaw niezrealizowanych w stosunku do zamówień,
-
Nawiązanie i rozwijanie dobrych relacji z szeroką siatką interesariuszy wewnętrznych,
-
Współpraca przy analizie rynku dostawców, trendów cenowych, poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów zakupów,
-
Poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia na rynku krajowym i zagranicznym,
-
Przygotowywanie i rozsyłanie zapytań oraz dokumentacji postępowań, porównywanie otrzymywanych ofert, ich szczegółowa analiza oraz przedstawianie rekomendacji wyboru dostawcy,
-
Negocjowanie umów i warunków współpracy z Dostawcami,
-
Zarządzanie relacjami z dostawcami, ich ocena, dobór i rozwój portfolio dostawców dla potrzeb procesów zakupowych oraz wdrażanie usprawnień,
-
Określanie założeń handlowych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych,
-
Przygotowywanie zamówień i ich realizacja po zatwierdzeniu przez upoważnione osoby,
-
Prowadzenie procesów zakupowych zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami prawa,
-
Obsługa procesu zakupu w systemach informatycznych stosowanych w spółce,
-
Proponowanie nowych rozwiązań, narzędzi i praktyk zakupowych,
-
Ścisła współpraca z Zespołem Projektowym,
-
Tworzenie repozytorium wiedzy w zakresie kupowanej aparatury.
-
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, techniczne,
-
Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Category Managera,
-
Praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
Doświadczenie w sektorze energetycznym będzie dodatkowym atutem,
-
Mile widziane umiejętności pracy w ramach struktur projektowych (zespoły projektowe),
-
Język angielski na poziomie bardzo dobrym.
Poznaj
NES Fircroft
NES Fircroft jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. Ponad 2000 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w ponad 45 krajach, z 85 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja