- Odpowiedzialność za prowadzenia wsparcia systemu produkcyjnego
- Identyfikacja zagrożeń na poziomie komunikacji wew. i z klientem oraz odpowiednia eskalacja
- Konsultacje z klientem w zakresie wymagań technicznych dot. instalacji oraz utrzymania aplikacji
- Konsultowanie części wymagań biznesowych z analitykiem, architektem dla projektowych nowych systemów i zmian funkcjonalnych
- Przeprowadzanie testów dymnych dla aplikacji w architekturze klient-serwer
- Ocena użyteczności obsługiwanego systemu informatycznego
- Udział w procesie testów akceptacyjnych realizowanych przez klienta
- Analiza incydentów związanych z niepoprawnym działaniem funkcjonalności w systemie produkcyjnym (jako 2nd Line Support)
- Raportowaniem błędów i monitorowaniem procesu naprawczego
- Zarządzanie środowiskiem produkcyjnym w zakresie systemu informatycznego
- Utrzymywanie bazy wiedzy oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie wsparcia
- Projektowanie oraz obsługa monitoringu systemów informatycznych
- Zarządzanie priorytetami w ramach prowadzonego wsparcia oraz delegowanie zadań do innych członków zespołu
- Podstawowa znajomość zagadnień i praktyk w zakresie bezpieczeństwa IT takich jak połączenia szyfrowane oraz certyfikaty SSL
- Podstawowa znajomość technologii sieciowych (protokół tcp/ip, definicja reguł in/out na systemowym firewall, dns)
- Praktyczna znajomość silnika MS SQL oraz baz pozwalająca na samodzielne wykonanie zapytań pod kątem wsparcia (select, update)
- Zorientowanie na klienta, skoncentrowanie na osiągnięciu celów biznesowych klienta
- Komunikatywność, kreatywność, łatwość uczenia się
- Odporność na stres
- Znajomość zagadnień i metodyk związanych z zapewnieniem jakości oprogramowania
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej
- Współpraca z klientem oraz kierownikiem kontraktu w zakresie raportowania poziomu SLA
- Znajomość protokołów SOAP/REST
- Znajomość procesów w branży handlowej (retail)
- Doświadczenie w zarządzaniu kontenerami (np. Docker Engine)
- Znajomość na poziomie co najmniej dobrym narzędzi takich jak Ansible/Puppet
- Znajomość systemów operacyjnych Linux (struktura katalogów, bash, zarządzanie usługami)
- Wykształcenie o profilu informatycznym / technicznym
- Certyfikaty ISTQB
- Znajomość narzędzi do zarządzania projektami jak Jira/Redmine
- Doświadczenie w projektach zarządzanych w metodyce Agile
- Znajomość narzędzi takich jak ELK, Grafana, Prometheus
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i międzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
- Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na Życie
- Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Zajęcia sportowe Multisport
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code’u
- Komfortowo wyposażone biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
- Parking i prysznice dla rowerzystów
- Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
- Imprezy firmowe
- Odpowiedzialność za prowadzenia wsparcia systemu produkcyjnego
- Identyfikacja zagrożeń na poziomie komunikacji wew. i z klientem oraz odpowiednia eskalacja
- Konsultacje z klientem w zakresie wymagań technicznych dot. instalacji oraz utrzymania aplikacji
- Konsultowanie części wymagań biznesowych z analitykiem, architektem dla projektowych nowych systemów i zmian funkcjonalnych
- Przeprowadzanie testów dymnych dla aplikacji w architekturze klient-serwer
- Ocena użyteczności obsługiwanego systemu informatycznego
- Udział w procesie testów akceptacyjnych realizowanych przez klienta
- Analiza incydentów związanych z niepoprawnym działaniem funkcjonalności w systemie produkcyjnym (jako 2nd Line Support)
- Raportowaniem błędów i monitorowaniem procesu naprawczego
- Zarządzanie środowiskiem produkcyjnym w zakresie systemu informatycznego
- Utrzymywanie bazy wiedzy oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie wsparcia
- Projektowanie oraz obsługa monitoringu systemów informatycznych
- Zarządzanie priorytetami w ramach prowadzonego wsparcia oraz delegowanie zadań do innych członków zespołu
- Podstawowa znajomość zagadnień i praktyk w zakresie bezpieczeństwa IT takich jak połączenia szyfrowane oraz certyfikaty SSL
- Podstawowa znajomość technologii sieciowych (protokół tcp/ip, definicja reguł in/out na systemowym firewall, dns)
- Praktyczna znajomość silnika MS SQL oraz baz pozwalająca na samodzielne wykonanie zapytań pod kątem wsparcia (select, update)
- Zorientowanie na klienta, skoncentrowanie na osiągnięciu celów biznesowych klienta
- Komunikatywność, kreatywność, łatwość uczenia się
- Odporność na stres
- Znajomość zagadnień i metodyk związanych z zapewnieniem jakości oprogramowania
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej
- Współpraca z klientem oraz kierownikiem kontraktu w zakresie raportowania poziomu SLA
- Znajomość protokołów SOAP/REST
- Znajomość procesów w branży handlowej (retail)
- Doświadczenie w zarządzaniu kontenerami (np. Docker Engine)
- Znajomość na poziomie co najmniej dobrym narzędzi takich jak Ansible/Puppet
- Znajomość systemów operacyjnych Linux (struktura katalogów, bash, zarządzanie usługami)
- Wykształcenie o profilu informatycznym / technicznym
- Certyfikaty ISTQB
- Znajomość narzędzi do zarządzania projektami jak Jira/Redmine
- Doświadczenie w projektach zarządzanych w metodyce Agile
- Znajomość narzędzi takich jak ELK, Grafana, Prometheus
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i międzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
- Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na Życie
- Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Zajęcia sportowe Multisport
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code’u
- Komfortowo wyposażone biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
- Parking i prysznice dla rowerzystów
- Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
- Imprezy firmowe
Exorigo-Upos S.A. wraz z Finture i Finture AI tworzy stabilną, polską grupą informatyczną o międzynarodowym zasięgu. Posiadamy własne oddziały m.in. w Rumunii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji, Ukrainie.
To zespół ponad 1000 ekspertów m.in. inżynierów, developerów, project managerów, architektów i analityków IT oraz pracowników serwisu. Nasza działalność koncentruje się od 20 lat na wsparciu branży retail.
Aktywnie wspieramy naszych klientów w cyfrowej transformacji i rozwoju e-commerce. Wśród klientów Exorigo-Upos można znaleźć m.in. jeden z największych marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej, najbardziej znane w Polsce sieci super- i hipermarketów, podmioty z branży beauty, fashion, home decor, artykułów dla dzieci oraz sklepy typu convenience.
Zapewniamy również kompleksowe usługi IT dla branży logistycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, finansowej, motoryzacyjnej i paliwowo-energetycznej.