- udział w planowaniu inwestycji oraz określaniu ich zakresu, zgodnie z obowiązującymi dokumentami strategicznymi, planistycznymi i programami rozwoju,
- przygotowywanie wniosków, planów i dokumentacji potrzebnej do zabezpieczenia środków na realizację inwestycji,
- pozyskiwanie i opracowywanie danych finansowych dotyczących środków własnych, dotacyjnych, unijnych i współfinansowania z budżetu państwa,
- opiniowanie dokumentacji aplikacyjnej przygotowywanej przez jednostki podległe,
- tworzenie zbiorczych raportów finansowych na podstawie danych z jednostek terenowych,
- wsparcie merytoryczne w zakresie przepisów prawa, zasad finansowania oraz prowadzenia inwestycji,
- opracowywanie notatek, analiz i raportów pomagających w podejmowaniu decyzji przez kierownictwo,
- reprezentowanie instytucji w grupach roboczych, zespołach międzyresortowych i spotkaniach dotyczących finansowania inwestycji,
- przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje poselskie i wnioski o informację publiczną,
- tworzenie procedur wewnętrznych oraz opiniowanie projektów aktów prawnych i dokumentów strategicznych.
- posiada wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie zarządzania, ekonomii, finansów, rachunkowości, funduszy europejskich, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej lub pokrewne,
- ma minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie specjalizacji zawodowej,
- bardzo dobrze zna ustawę o finansach publicznych i ustawę o rachunkowości oraz przepisy i wytyczne dotyczących funduszy i programów operacyjnych UE,
- posiada ugruntowaną wiedzę w zakresie procesu inwestycyjnego oraz zarządzania projektami,
- wykazuje co najmniej dobrą znajomość Prawa budowlanego, Prawa wodnego i Prawa Zamówień Publicznych,
- bardzo sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office,
- jest osobą komunikatywną, potrafi pracować w zespole,
- doskonale organizuje pracę własną, cechuje się wysokim stopniem samodzielności i zaangażowania,
- jest otwarty na dzielenie się wiedzą.
- znajomość systemów EZD, CST2021, HADRONE, oprogramowania GIS,
- certyfikaty z zakresu zarządzania projektami (np. Prince 2), zarządzania ryzykiem (np. M_o_R) oraz potwierdzające znajomość procesu inwestycyjnego,
- znajomość języka angielskiego.
- Umowa o pracę. Stabilne Zatrudnienie.
- Dofinansowanie do prywatnej opieki.
- Wczasy „pod gruszą”. Bazy noclegowe w całym kraju.
- Atrakcyjne pakiety szkoleniowe.
- Dofinansowanie do karty sportowej.
- Zgrany zespół i miłą atmosferę.
- Pracę, która ma znaczenie.
Poznaj
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
- Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Warszawie;
- 11 Regionalnych Zarządów Gospodarki Wodnej (RZGW) z siedzibami w Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu;
- 50 Zarządów Zlewni;
- 330 Nadzorów Wodnych.
Wody Polskie zatrudniają ponad 6500 pracowników w całej Polsce, których misją jest ochrona mieszkańców Polski przed powodzią i suszą, zrównoważone gospodarowanie wodami dla ochrony naszych zasobów wodnych i zapewnienie dobrej jakości wody dla obecnych i przyszłych pokoleń. Wody Polskie wykonują prawa właścicielskie w stosunku do wód, które są własnością Skarbu Państwa, naliczają i pobierają opłaty za usługi wodne, wydają decyzje administracyjne (zgody wodnoprawne). Wody Polskie pełnią też funkcję organu regulacyjnego w celu ochrony mieszkańców przed nieuzasadnionymi podwyżkami cen usług wodociągowo-kanalizacyjnych. Dyrektorzy regionalnych zarządów gospodarki wodnej zatwierdzają taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę oraz zbiorowe odprowadzanie ścieków, opiniują projekty regulaminów dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz rozstrzygają spory między przedsiębiorstwami wodociągowo-kanalizacyjnymi a odbiorcami ich usług.