ABRA S.A. to stale rozwijająca się sieć sklepów meblowych, posiadająca obecnie 83 sklepy na terenie całej Polski. Stanowi część międzynarodowego koncernu Steinhoff International, który jest jedną z największych na świecie grup z branży wyposażenia wnętrz i artykułów gospodarstwa domowego.
Aktualnie do naszego Biura Głównego w Krakowie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Główny Specjalista ds. Planowania i Zarządzania Asortymentem
Miejsce pracy: małopolskie, Kraków
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za optymalizację stanów magazynowych, zapewniając ciągłość procesu sprzedaży.
- doświadczenie w dziale logistyki/zakupów na podobnym stanowisku
- doświadczenie w pracy w sieci handlowej
- doświadczenie w zarządzaniu procesami zamówień do magazynów rozproszonych
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: logistyka, transport)
- zdolności organizacyjne
- umiejętność organizacji pracy zespołu
- odporność na stres, samodzielność, inicjatywa
- bardzo dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- umowę o pracę na pełny etat
- pakiet usług medycznych