- koordynowanie procesu realizacji zawartych umów i zamówień na dostawy,
- monitorowanie wydatków i terminowości realizacji umów i zamówień oraz naliczanie kar za nieterminową realizację,
- sporządzanie raportów i oświadczeń z realizacji umów/zamówień,
- udział w procesie reklamacji,
- sporządzanie aneksów/dokumentów zmieniających do umów,
- sporządzanie referencji/opinii o współpracy dla dostawców/wykonawców,
- wprowadzanie usprawnień w procesie nadzorowania realizacji umów i zamówień,
- monitorowanie i analizę wpływu modyfikacji zapotrzebowania na skutki realizacji zawartych umów, zamówień i stanów magazynowych oraz dostosowywanie zamówień do zmieniającego się planu zapotrzebowania,
- zapewnienie zgodności dokumentacji z obowiązującymi przepisami prawa i aktami wewnętrznego zarzadzania oraz kontrolę kompletności i aktualności dokumentów,
- komunikację z dostawcami/wykonawcami w celu zapewnienia płynnego przebiegu procesu realizacji umów i zamówień oraz rozwiazywanie ewentualnych problemów wraz z negocjowaniem warunków umownych,
- sporządzanie deklaracji INTRASTAT,
- współpracę przy opracowywaniu projektów, regulaminów, instrukcji oraz procedur,
- przygotowanie raportów, zestawień, statystyk i danych na potrzeby Zarządu Spółki i Dyrekcji Biura.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie w przedziale: 10600 – 11500 zł brutto (zawiera stawkę zasadniczą wraz z 20% premią regulaminową),
- praca w godzinach: 7.00 – 15.00 od poniedziałku do piątku,
- wdrożenie w ramach adaptacji zawodowej,
- pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie oraz możliwość wykupienia karnetu sportowego,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny w tym m.in. dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania,
- możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń i studiów,
- bezpłatna nauka języka angielskiego i niemieckiego na platformie eTutor dla Ciebie i wybranej osoby towarzyszącej,
- bezpłatne konsultacje psychologiczne dla pracowników,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK.
- wykształcenia wyższego technicznego, administracyjnego lub ekonomicznego,
- przynajmniej 5 lat doświadczenia w obszarze administracji, nadzorowania realizacji umów i zamówień,
- znajomości przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych,
- bardzo dobrej znajomości programu MS Excel,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- komunikatywności i umiejętności współpracy.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.