Ogłoszenie numer: 983832, z dnia 2016-02-25
BITO jest międzynarodowym przedsiębiorstwem działającym w branży techniki magazynowej. Ta założona w Niemczech ponad 170 lat temu firma to jeden z wiodących producentów i dystrybutorów elementów wyposażenia magazynowego w Europie. BITO szczyci się obecnie zakładami produkcyjnymi i przedstawicielstwami zlokalizowanymi w Niemczech, Szwajcarii, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Belgii, Danii oraz Polsce. Swój dynamiczny rozwój BITO zawdzięcza dobrze zmotywowanym pracownikom oraz zaawansowanym technicznie, najwyższej jakości produktom. Stałe wzrosty organizacji to jeden z powodów dla których nasz klient poszukuje profesjonalisty, który obejmie stanowisko:
Główny Specjalista ds. Marketingu Bezpośredniego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Poszukujemy kreatywnej osoby, która podejmie wyzwanie związane z dalszym rozwojem marketingu bezpośredniego w naszej firmie.
Zadania:
- opracowanie strategii marketingowej firmy
- zarządzanie segmentem sprzedaży e-commerce i sprzedaży katalogowej
- opracowywanie i realizacja planów budżetowych w segmencie Direct
- monitorowanie parametrów biznesowych projektów marketingu bezpośredniego i raportowanie do zarządu firmy
- poszukiwanie, rekomendowanie i wdrożenie nowych pomysłów i trendów marketingowych
- definiowanie grup celowych i ich segmentacja i w ramach dostępnych danych analitycznych
- ścisła współpraca z handlowcami w celu pozyskania i monitorowania ofert indywidualnych
- aktywne i kreatywne działanie mające na celu zwiększenie sprzedaży w segmencie
Wymagania
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w sektorze marketingu bezpośredniego na podobnym stanowisku
- znajomość i dobre zrozumienie wszelkich wskaźników efektywności marketingu i umiejętność zarządzania nimi
- umiejętność swobodnego posługiwania się narzędziami analityki internetowej
- umiejętność prezentowania swoich pomysłów, posiłkując się danymi i obserwacjami
- wykształcenie wyższe
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (warunek konieczny)