Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa oraz higieny pracy. Wsparcie w prowadzeniu audytów wewnętrznych oraz podczas zewnętrznych kontroli i certyfikacji.
- Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie postępowań powypadkowych
- Przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego i pomiarów na stanowiskach oraz inicjowanie działań eliminujących
- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy
- Opracowywanie i wdrażanie procedur i instrukcji dotyczących systemu zarządzania BHP i Ochroną Środowiska oraz doradztwo w tym zakresie
- Zapewnienie, organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla pracowników. Współdziałanie ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej i badań okresowych
- Współpraca z organami Państwową Inspekcją Pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną i Urzędem Dozoru Technicznego w zakresie nadzoru nad warunkami pracy
- Udział w opracowywaniu planów modernizacji zakładu pracy pod względem BHP i OŚ, przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych i przebudowywanych obiektów, pomieszczeń oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników
- Inicjowanie i nadzorowanie działań zmierzających do zmniejszenia oddziaływania zakładu na środowisko naturalne
- Sporządzanie sprawozdań do organów administracji państwowej oraz w ramach korporacji z zakresu oddziaływania zakładu na środowisko naturalne
- Promowanie kultury BHP w całym zakładzie
- Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe z zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- 5 lat doświadczenia zawodowego w służbie BHP w firmie produkcyjnej
- Praktyczna znajomość przepisów BHP oraz umiejętność interpretacji przepisów prawnych
- Mile widziane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej
- Umiejętność przygotowywania oraz prowadzenia szkoleń i prezentacji
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych z pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Od kandydatów oczekujemy również: komunikatywności, dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy nad wieloma projektami jednocześnie, dążenia do rezultatów i konsekwencji w działaniu
- pracę w międzynarodowej korporacji o bardzo dobrej pozycji na rynku i wysokiej kulturze organizacyjnej,
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
- atrakcyjny pakiet socjalny