Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Dla naszego klienta, polskiej spółki, będącej częścią międzynarodowej Grupy działającej w obszarze Usług poszukujemy aktualnie Głównego Księgowego lub Zastępcy Głównego Księgowego z potencjałem do objęcia roli GK.
Do obowiązków na tym stanowisku należą:
• odpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie ksiąg Spółki zgodnie z obowiązującymi standardami oraz ich wewnętrzną kontrolę,
• terminowe obliczanie i ustalanie zobowiązań budżetowych (zwłaszcza PDOP, VAT, podatek u źródła, podatek od czynności cywilnoprawnych),
• udział w przygotowaniu rocznego budżetu i prognoz oraz sporządzanie innych niestandardowych raportów,
• udział w sporządzaniu rocznych jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych,
• współpraca z audytorem zewnętrznym w trakcie corocznego ich badania,
• udział w comiesięcznej weryfikacji raportów finansowych,
• uczestnictwo w przygotowywaniu miesięcznych i kwartalnych sprawozdań MSR w programie Hyperion,
• przygotowywanie raportów i sprawozdań dla GUS, NBP.
• wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse lub rachunkowość),
• doświadczenie w księgowości co najmniej 5 lat, w tym na stanowisku kierowniczym 2 lata (bezpośrednie zarządzanie zespołem min. 5 osób) jako GK, TL, Supervisor lub Zastępca GK,
• dobra znajomość aktualnych zasad rachunkowości (w tym międzynarodowych standardów), przepisów prawa finansowego oraz podatkowego (w szczególności PDOP, VAT),
• praktyczna wiedza z zakresu zarządzania finansami,
• znajomość aplikacji księgowo-finansowych (mile widziana JD Edwards, SAP), narzędzi raportujących oraz pakietu MS Office,
• doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych (finansowo-księgowych, work-flow) i w optymalizacji procesów,
• komunikatywna znajomość języka angielskiego,
• orientacja na biznes i klienta wewnętrznego,
• umiejętność pracy w dużym zespole księgowym i w Grupie wielopodmiotowej oraz wprowadzania zmian,
• budowanie poprawnych relacji interpersonalnych,
• dobra organizacja pracy,
• umiejętności analitycznego myślenia, jasnego formułowania wniosków i zdolność rozwiązywania problemów,
• odpowiedzialność, skrupulatność i uczciwość,
• odporność na stres.
• możliwość awansu i rozwoju w strukturach firmy
• wsparcie techniczne i merytoryczne
• narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
• pakiet medyczny i ubezpieczenie od NNW
• szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.