CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Realizacje Cavatina Holding zlokalizowane są w siedmiu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy z muzyką i sztuką, a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego
- sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i deklaracji
- weryfikacja poprawności i klasyfikacji kosztów i przychodów oraz weryfikacja aktywów i pasywów poprzez kontrolę dokumentów oraz analizę zapisów i sald kont księgowych
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i ewidencją zdarzeń księgowych
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (w szczególności US, ZUS, GUS, Bank)
- nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych VAT, CIT, PIT
- analiza i bieżąca kontrola poprawności zapisów księgowych pod kątem prowadzonej działalności
- weryfikacja listy płac, monitorowanie zobowiązań i należności oraz nadzór nad windykacją
- odpowiednie przechowywanie i archiwizowanie dokumentów księgowych
- wykonywanie wszelkich innych zadań zleconych przez Zarząd Spółki
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku głównej/-ego księgowej/-ego
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego
- umiejętność sporządzania cash-flow
- umiejętność kalkulacji podatku odroczonego
- bardzo wysoko rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- staranność, dokładność i terminowość
- umiejętność pracy w zespole
- biegła znajomość MS Excel
- znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość praktyczna programu Symfonia będzie dodatkowym atutem
- doświadczenie w zakresie księgowości i podatków w firmie deweloperskiej lub w biurze rachunkowym mile widziane
- karta Multisport dla pracownika
i jego rodziny - pakiet medyczny dla
pracownika
i jego rodziny - paczki
świąteczne - udział
w szkoleniach
i konferencjach związanych
z wykonywaną pracą - darmowa nauka języków
- imprezy
firmowe - wyjazdy
integracyjne - pyszna
kawa - atrakcyjne i komfortowe
biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.