Grupa Baltona jest operatorem sklepów Duty Free, kawiarni oraz restauracji zlokalizowanych w prestiżowych miejscach takich jak Porty Lotnicze. To właśnie w sklepach Baltony kupujesz swoje ulubione perfumy lub inne towary wolnocłowe wylatując na wymarzone wakacje, a w naszych kawiarniach delektujesz się pyszną kawą czekając na wejście do samolotu.
Do naszej centrali poszukujemy osoby na stanowisko:
Główny Księgowy / Główna Księgowa
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
- Nadzór nad procesami księgowymi i ich zgodnością z obowiązującą w spółce polityką rachunkowości oraz przepisami prawa.
- Odpowiedzialność i nadzór nad terminowym sporządzaniem sprawozdań finansowych na potrzeby statutowe.
- Terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami przygotowywanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych i innych informacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne ((US, ZUS, GUS, NBP) – według polskiej ustawy o rachunkowości.
- Nadzór nad kontrolą dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod kątem poprawności odliczenia podatku VAT i zakwalifikowania zakupów do kosztów uzyskania przychodów.
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z zewnętrznymi organami kontroli i nadzoru, audytorami zewnętrznymi, w tym audytorem finansowym.
- Współpraca z bankami, instytucjami finansowymi, urzędami skarbowymi i innymi kontrahentami w celu prawidłowego i rzetelnego wykonania powierzonych zadań.
- Optymalizację i automatyzacje procesów i pracy podległego działu.
- Zarządzanie działem księgowości 15+ osób.
- Nadzór nad przygotowaniem dokumentacji do audytów i kontroli skarbowych.
- Kontakty z instytucjami zewnętrznymi w obszarach związanych z rachunkowością i podatkami.
Nasze oczekiwania:
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w dużej Spółce, mile widziane doświadczenie w spółkach skarbu państwa.
- Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego i rachunkowego oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania.
- Kierunkowe wykształcenie i szkolenie z zakresu rachunkowości lub finansów.
- Umiejętności całościowego spojrzenia na procesy księgowe celem wprowadzenia ich optymalizacji.
- Doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem.
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych.
Oferujemy
- Pracę w uznanej i rozwijającej się firmie działającej w branży travel retail.
- Miłą i przyjazną atmosferę oraz zgrany zespół.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Pakiety prywatnej opieki medycznej.
- Atrakcyjne zniżki na produkty z naszych sklepów (perfumy, kosmetyki, moda).
- Dofinansowanie do karty sportowej Multisport.
- Udział w szkoleniach stacjonarnych oraz online.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach.