Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej będącym liderem w swoim sektorze,
poszukujemy osoby na stanowisko:
Główny Księgowy / Główna Księgowa
Miejsce pracy: Piła
Zakres odpowiedzialności:
- Koordynowanie, organizowanie i nadzór merytoryczny nad procesami księgowymi w obszarze produkcji i gospodarki magazynowej
- Przyjmowanie i weryfikacja dokumentów
- Dekretacja, księgowanie i uzgadnianie kont zgodnie z polityką rachunkowości spółki
- Współudział w sprawozdawczości finansowej
- Ewidencja rezerw na koszty, rozliczanie kosztów i przychodów w czasie
- Uzgadnianie analityki kosztów, kalkulacja, dekretacja i księgowanie produkcji w toku, usług wewnętrznych, kosztów sprzedaży i kosztów ogólnych zarządu
- Tworzenie i egzekwowanie wewnętrznych procedur kontrolnych
- Zapewnienie właściwej dokumentacji procesów w dziale
- Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne spółki
Oczekiwania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnej księgowej - doświadczenie w firmie produkcyjnej będzie punktowane
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne (Finanse, Rachunkowość, Ekonomia)
- Ugruntowana wiedza z zakresu przepisów podatkowych, przepisów ustawy o rachunkowości
- Praktyczna znajomość obsługi systemu klasy ERP
- Bardzo dobra znajomość obsługi programu Excel
- Dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, dokładność, skrupulatność
- Odpowiedzialność oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
Oferujemy:
- Unikalną szansę rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie, w tym udział oraz kierowanie projektami
- Realny wpływ na funkcjonowanie działu finansowo-księgowego
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
- Niezbędne narzędzia pracy