Grupa SUBKOM to firma z 16 letnim doświadczeniem w branży usług outsourcingowych. Naszych Partnerów biznesowych wspieramy między innymi w takich obszarach jak rekrutacja i selekcja kandydatów, wynajem personelu pracowniczego, obsługa kadrowo – płacowa, czy usługi porządkowe. Na rynku pracy wyróżnia nas doświadczenie, kreatywność, stabilna pozycja ale i kompetencje w zarządzaniu pracownikami. Misją Grupy SUBKOM jest świadczenie profesjonalnych usług na jak najwyższym poziomie, aby móc to realizować stawiamy na wiedzę i zaangażowanie naszych pracowników. Wyróżnia nas profesjonalizm, uczciwe zasady i terminowość. Naszą dewizą jest indywidualne podejście zarówno do pracownika jak i do klienta.
Zadania:
- Kierowanie rachunkowością firmy polegającą na:
- sporządzaniu, przyjmowaniu i kontroli dokumentów w tym:
- wystawianie i podpisywanie faktur,
- sporządzanie przelewów,
- bieżącym i prawidłowym prowadzeniu ewidencji księgowych firmy, umożliwiających:
- terminowe i rzetelne przekazywanie informacji o wynikach ekonomicznych i finansowych,
- monitoring należności i zobowiązań,
- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych (sporządzanie deklaracji PIT, VAT, GUS, PEFRON),, należytym przechowywaniu i zabezpieczaniu dokumentów księgowych – ewidencji księgowych i sprawozdań finansowych,
- nadzorowaniu całokształtu pracy:
- opracowywanie analiz finansowych firmy oraz wniosków wynikających z tych analiz,
- dokonywanie kontroli wewnętrznej (wstępnej, bieżącej i końcowej),
- Wykonanie innych obowiązków zlecanych przez wspólników firmy
- Zorganizowanie i doskonalenie systemu wewnętrznej informacji ekonomicznej firmy, niezbędnej do planowania działalności, kontroli i oceny wykonania zadań gospodarczych.
- Zarządzanie płatnościami spółki
- Prowadzenie księgowości pełnej, książka przychodów i rozchodów i ryczałt
- Praca na stanowisku samodzielnej księgowej min 1 rok
- Prowadzenie księgowości firmy transportowej, ( bądź chęć do szybkiej nauki)
- Atrakacyjne wynagrodzenie
- Praca w miłej atmosferze
- Szkolenia