Firma jest jedną z największych marek branży RTV, AGD oraz Multimedia w Polsce. Jak również dynamicznie rozwijającą się siecią elektromarketów, obecną na polskim rynku od ponad 10 lat.
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa księgowości w przedsiębiorstwie
- Nadzór nad powierzonymi obszarami w księgowości
- Dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych, rozliczanie kosztów wg MPK
- Analiza zamówień kosztowych i odchyleń kosztów, w tym ich raportowanie
- Sporządzanie deklaracji podatkowych
- Rozliczanie rozrachunków handlowych oraz inwentaryzacji
- Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych raportów księgowych i deklaracji statystycznych
- Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy
- Współpraca w zakresie aktualizacji instrukcji oraz zasad w obszarze księgowości
Wymagania:
- Min. 5 lat doświadczenia w księgowości oraz co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość)
- Praktyczna wiedza w zakresie rachunkowości i przepisów podatkowych
- Bardzo dobra znajomość zasad rozliczania kosztów, inwentaryzacji oraz rozrachunków
- Wiedza na temat zagadnień finansowo-księgowych z zakresu spółek prawa handlowego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności arkusza MS Excel
- Znajomość programu księgowego CDN XL będzie atutem
- Samodzielność w działaniu oraz umiejętność organizowania pracy własnej i zespołu
- Profesjonalizm i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
Oferujemy:
- Stałą, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń
- Pracę w młodym dynamicznym zespole
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.