Ogłoszenie numer: 959990, z dnia 2016-02-08
Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie.
W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Główna Księgowa/Główny Księgowy
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 4/01/2016/CM
Opis stanowiska
- organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności firmy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i ustawy o rachunkowości.
- samodzielne i terminowe zarządzanie działem finansowo-księgowym : 2-3 osoby (podział odpowiedzialności i zadań).
- monitorowanie zmian w przepisachksięgowych, kadrowych i podatkowych i wdrażanie ich do bieżącej praktyki finansowo-księgowej.
- weryfikacja i samodzielne wykonywanie wykonywanie księgowań księgi głównej dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi standardami firmy.
- weryfikacja zobowiązań i należności oraz kontrola i uzgadnianie kont księgowych.
- sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, CIT) i sprawozdań GUS, US, ZUS, banków oraz współpraca z tymi organami w przypadku prowadzonych kontroli.
- przygotowanie budżetó oraz analiz P&L dla projektów i działań inwestycyjnych, kontroli ich realizacji, monitoring kosztów.
- opracowanie i sporządzanie comiesięcznych raportów i bieżących analiz finansowych dla Dyrekcji CM, w tym cash flow.
- wsparcie dyrekcji CM w podejmowaniu decyzji dotyczących polityki finansowej firmy.
Wymagania
- wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse/rachunkowość/ekonomia), min. 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w działe finansowo-księgowym (pożądane główny księgowy/kontroler finansowy), mile widziane doświadczenie w firmie medycznej.
- znajomość i umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustawy o rachunkowości i sprawozdawczości finansowej, biegła znajomość zasad księgowania.
- bardzo dobra znajomość prawa podatkowego (PIT, VAT, CIT).
- praktyczna znajomość programu Comarch Optima ERP, dobra znajomość Excel, mile widziana znajomość aplikacji medycznych.
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu analizy finansowej i rachunkowości, umiejętność tworzenia analiz finansowo-księgowych, raportó i sprawozdań.
- umiejętność podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiążywania problemów, terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- wynagrodzenie powiązane z osiąganymi zadaniami,
- współudział w realizacji projektów strategicznych firmy,
- atrakcyjny system szkoleń,
- przyjazna atmosferę pracy w młodym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.