Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o buduje Podkarpacki ekosystem innowacji i startupów poprzez budowanie relacji pomiędzy jego członkami. Jest facylitatorem i łącznikiem pomiędzy światem nauki, biznesu i administracji. Pracuje z firmami, instytucjami naukowymi, uczelniami, środowiskiem studenckim i startupami. Inwestuje w projekty badawcze o wysokim potencjale do komercjalizacji poprzez instrumenty finansowe dla jednostek naukowych. Stwarza przestrzeń prototypowania oraz społeczność studentów, startupów i kół naukowych.
Główna Księgowa / Główny Księgowy
Miejsce pracy: Rzeszów
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz odpowiedzialność za politykę rachunkową Spółki;
- Weryfikacja wydatków ponoszonych przez Spółkę pod kątem formalnym i rachunkowym oraz odpowiedzialność za prawidłowe ich księgowanie w systemie WAPRO Fakir;
- Odpowiedzialność za prowadzenie dokumentacji księgowej oraz za prawidłowy obieg dokumentów księgowych;
- Dekretacja i opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z procedurami wewnętrznymi;
- Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu Spółki oraz instytucji zewnętrznych, w tym sporządzanie sprawozdań finansowych według standardów określonych w Ustawie o rachunkowości;
- Odpowiedzialność za prawidłowe rozliczenia podatkowe;
- Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym w zakresie kontroli;
- Współpraca w procesie opracowywania wieloletnich planów strategicznych Spółki, rocznych planów rzeczowo-finansowych oraz w realizacji innych działań obejmujących aspekty księgowe i finansowe;
- Dbałość o przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych i o zachowanie poufności przetwarzanych informacji.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu ekonomii i finansów lub posiadanie III stopnia kwalifikacji zgodnie z systemem certyfikacji zawodu księgowego prowadzonym przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce;
- Minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem pełnej księgowości, w tym minimum 1 rok na stanowisku samodzielnym;
- Praktyczna znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości, aktów prawnych regulujących problematykę dyscypliny finansów publicznych;
- Terminowe wykonywanie obowiązków, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, asertywność, samodzielność, umiejętność logicznego myślenia i analizy ryzyka, zdolność do podejmowania decyzji;
- Biegła obsługa programu MS Excel.
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w rozliczaniu projektów inwestycyjnych finansowanych z funduszy UE;
- Uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy podatkowego;
- Znajomość dokumentu "Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020", Znajomość Załącznika 7. do SZOOP RPO Woj. Podkarpackiego "Katalogi wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych w ramach poszczególnych osi priorytetowych, działań i poddziałań - zakres EFRR".
Oferujemy
- Umowę o pracę (zadaniowy czas pracy);
- Pracę w firmie zorientowanej na rozwój innowacyjności;
- Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy);
- Zakres wynagrodzenia: 9 000 – 12 000 zł brutto, adekwatnie do posiadanego doświadczenia.