Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwab personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla Naszego Klienta poszukujemy odpowiedniego Kandydata/-tki na stanowisko:
Zadania:
- Organizowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu
- Przygotowywanie miesięcznych, rocznych sprawozdań i planów finansowych
- Nadzór nad płynnością deklaracji VAT
- Wycena i rozliczanie środków trwałych
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu działu zobowiązań oraz księgowości
- Inwentaryzacja oraz wyceny innych aktywów i pasywów na koniec każdego miesiąca
- Sporządzanie sprawozdań finansowych Spółki i sprawozdań z NBP
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - audyty biegłych rewidentów i Urzędu Skarbowego, banki itp.
- Planowanie i kontrola kosztów
- Budżetowanie, prognozowanie
- Raportowanie i zarządzanie płatnościami
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne
- Min. 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku - Główny Księgowy / Głowna Księgowa
- Biegła znajomość Ustawy o rachunkowości
- Bardzo dobrej znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- Bardzo dobrej znajomości programów: Optima, Comarch
- Dobra organizacja czasu pracy, wysoko rozwinięte zdolności analityczne
- Umiejętności pracy w zespole i dobrego nastawienia
- Umiejętność planowania, monitorowania
- Umiejętność prowadzenia dyskusji oraz negocjacji z klientem wewnętrznym oraz dostawcami
- Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Nasz klient Oferuje:
- Różnorodną, o dużym stopniu samodzielności pracę
- Stabilne warunki zatrudnienia i nastawienie na długofalową współpracę
- Możliwość rozwoju w powierzonych obszarach odpowiedzialności
- Atrakcyjne wyngrodzenie
Oferta dotyczy pracy w Stalowej Woli.
POLEĆ OFERTĘ PRACY SWOIM ZNAJOMYM !
Poznaj
Adecco Poland Sp. z o.o
Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364
Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.
Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.
Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.
Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.
Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!