Global Support Desk Manager
Katowice
Global Support Desk Manager
Katowice
Nr Ref.: 1043587
Katowice
Nr Ref.: 1043587
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z siedzibą w Katowicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko Global Support Desk Manager.
Kandydat zatrudniony na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za całość procesów wsparcia Grupy, zapewniając poprawę jakości świadczonych usług. Do zadań kandydata będzie należało kierowanie zespołem specjalistów, rozwój oraz monitorowanie wyników pracy. Kandydat weźmie również udział we wdrożeniu globalnego modelu wsparcia, integrującego pracę zespołów znajdujących się w różnych ośrodkach na całym świecie.
Idealny kandydat powinien posiadać doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Poszukujemy kandydatów z praktyczną znajomością ITIL oraz bardzo dobrą znajomością języka angielskiego. Odpowiednia osoba na tym stanowisku powinna mieć rozwinięte umiejętności komunikacyjne, doświadczenie w motywowaniu pracowników oraz efektywnym zarządzaniu zespołem.
Nasz klient oferuje możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, zagraniczne szkolenia, współpracę z wysokiej klasy specjalistami, atrakcyjne warunki wynagrodzenia, pakiet benefitów oraz przyjazną atmosferę pracy.
hays.pl |