Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla naszego klienta, uznanej międzynarodowej firmy z branży produkcji maszyn budowlanych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Główne zadania:
- Koordynacja sprzedaży części zamiennych do maszyn na terenie całego świata;
- Dbałość o wysoką satysfakcję klientów ze świadczonych usług;
- Kontrola budżetu i dążenie do realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych;
- Zarządzanie zespołem wsparcia sprzedaży;
- Udział w optymalizacji istniejących procesów poprzez współpracę z innymi działami, w tym z działem produkcji, planowania i magazynem;
- Ustalanie procedur i standardów mających realny wpływ na stałe podnoszenie jakości usług firmy;
- Sporządzanie raportów i sprawozdań zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy.
Nasze wymagania:
- Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- Znajomość branży maszyn budowlanych/rolniczych i chęć dalszego rozwoju w tym zakresie;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny;
- Umiejętność budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji biznesowych;
- Doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem –będzie dodatkowym atutem;
- Gotowość do podróży służbowych – polskich i zagranicznych;
- Doświadczenie w implementowaniu procesów optymalizacyjnych w organizacji;
- Samodzielność w działaniu oraz doskonała organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
- Pracę w renomowanej międzynarodowej firmie, o stabilnej pozycji w branży;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet benefitów, w tym premie;
- Szansę na zdobycie międzynarodowego doświadczenia oraz budowania relacji z zagranicznymi dealerami i innymi oddziałami firmy;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Możliwości szkoleń i dalszego rozwoju w ramach struktury firmy.
Poznaj
Adecco Poland Sp. z o.o
Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364
Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.
Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.
Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.
Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.
Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!