Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice
Global Coordination Team Leader

Global Coordination Team Leader

Advisory Group TEST Human Resources
Katowice
praca stacjonarna
2557 dni temu

Dla naszego Klienta, brytyjskiej firmy świadczącej usługi księgowe, audytowe i doradcze, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Global Coordination Team Leader
Katowice
Nr ref.: 6106

Wymagania:

Oczekiwany profil kandydata:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Doświadczenie w koordynacji przepływu dokumentów oraz zadań administracyjnych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2/ C1)
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne i organizacyjne
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Doświadczenie w obszarze SSC/ BPO będzie dodatkowym atutem

Obowiązki:

  • Obsługa klienta anglojęzycznego (Wielka Brytania)
  • Migracja i stabilizacja nowych procesów z zakresu podatków
  • Budowanie zespołu, a następnie zarządzanie jego pracą
  • Udział w projektach mających na celu usprawnienie funkcjonowania procesów
  • Zapewnienie dokładności i integralności danych w procesie raportowania
  • Koordynacja dokumentacji
  • Monitorowanie i pomoc w rozwiązywaniu problemów
  • Zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych do klientów

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie działającej w międzynarodowym środowisku pracy
  • Pakiet kompleksowych szkoleń wdrożeniowych
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach specjalistycznych oraz rozwijających poszczególne kompetencje z zakresu międzynarodowych podatków
  • Możliwość uczestnictwa w procesie tworzenia własnej ścieżki rozwoju
  • Możliwość codziennego wykorzystywania języków obcych
  • Dodatkowe benefity: opieka medyczna, pakiet kafeteryjny – możliwość skorzystania m. in. z oferty Multisport Benefits Card
  • Możliwość uzyskania dodatkowego bonusu pieniężnego zależnie od wyników w pracy oraz za polecenie znajomych do pracy u nas
  • Pracę w nowoczesnym, komfortowym biurze ze strefą chillout i play room