Dla naszego Klienta, brytyjskiej firmy świadczącej usługi księgowe, audytowe i doradcze, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Global Coordination Team Leader
Katowice
Nr ref.: 6106
Wymagania:
Oczekiwany profil kandydata:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Doświadczenie w koordynacji przepływu dokumentów oraz zadań administracyjnych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2/ C1)
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i organizacyjne
- Zdolność analitycznego myślenia
- Doświadczenie w obszarze SSC/ BPO będzie dodatkowym atutem
Obowiązki:
- Obsługa klienta anglojęzycznego (Wielka Brytania)
- Migracja i stabilizacja nowych procesów z zakresu podatków
- Budowanie zespołu, a następnie zarządzanie jego pracą
- Udział w projektach mających na celu usprawnienie funkcjonowania procesów
- Zapewnienie dokładności i integralności danych w procesie raportowania
- Koordynacja dokumentacji
- Monitorowanie i pomoc w rozwiązywaniu problemów
- Zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych do klientów
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie działającej w międzynarodowym środowisku pracy
- Pakiet kompleksowych szkoleń wdrożeniowych
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach specjalistycznych oraz rozwijających poszczególne kompetencje z zakresu międzynarodowych podatków
- Możliwość uczestnictwa w procesie tworzenia własnej ścieżki rozwoju
- Możliwość codziennego wykorzystywania języków obcych
- Dodatkowe benefity: opieka medyczna, pakiet kafeteryjny – możliwość skorzystania m. in. z oferty Multisport Benefits Card
- Możliwość uzyskania dodatkowego bonusu pieniężnego zależnie od wyników w pracy oraz za polecenie znajomych do pracy u nas
- Pracę w nowoczesnym, komfortowym biurze ze strefą chillout i play room