HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK FINANCE specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych.
GL Team Leader/ Financial Controller
z językiem francuskim
województwo: mazowieckie
Zadania:
Odpowiedzialność za jakość i terminowość procesów w obszarze Księgi Głównej oraz prowadzenie jednej z francuskich spółek firmy w tym:
- zamknięcia okresów rozliczeniowych, uzgadnianie zapisów na kontach GL i raportowanie finansowe
- zarządzanie i organizacja pracy kilkuosobowego zespołu GL
- merytoryczne wsparcie zespołu w czynnościach GL i koordynacja projektów usprawniających procesy w tym obszarze
- rozwój i tworzenie narzędzi kontrolingowych dla obsługiwanych spółek
- bieżąca współpraca z obsługiwanymi partnerami biznesowymi oraz innymi działami
- współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- rozwój podległego zespołu, dbałość o jakość usług i wewnętrzne raportowanie
Wymagania:
- minimum 3-4 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze Księgi Głównej- środki trwałe, uzgadnianie kont bilansowych, zamknięcie miesiąca, raportowanie (warunek konieczny)
- doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołu i umiejętności organizacyjne (warunek konieczny)
- praktyczna znajomość MSR, MSSF, procesów kontroli wewnętrznej oraz raportowania
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego i dobra znajomość j. francuskiego
- znajomość systemów SAP, Magnitude i MS Office (w szczególności MS Excel)
- wykształcenie wyższe w obszarze finansów/rachunkowości
- kwalifikacje ACCA lub Biegłego Rewidenta (mile widziane)
- doświadczenie w środowisku SSC/ BPO (mile widziane)
- zdolności analityczne, odpowiedzialność i odporność na stres
Oferujemy:
- jasne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalny (opieka medyczna, program sportowy i inne)
- możliwość rozwoju zawodowego i kompetencji menedżerskich oraz stałego podnoszenia kwalifikacji
- pracę w międzynarodowej i dynamicznej firmie oraz przyjaznej atmosferze
- codzienny kontakt z językiem obcym