Od ponad 15 lat Lugera & Makler stale wspiera swoich klientów w różnorodnych procesach rekrutacyjnych. Grupa z siedzibą główną na Słowacji jest aktywna w regionie CEE m.in. Polska, Czechy, Rumunia, Ukraina, Armenia, Holandia. Nasz utalentowany i doświadczony zespół liczy około 200 pracowników.
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, jednego z największych dostarczycieli usług biznesowych w Polsce, posiadającego oddziały m.in. w Krakowie, Wrocławiu czy Katowicach poszukujemy utalentowanych kandydatów, z pozytywnym i profesjonalnym nastawieniem oraz znajomością języków na stanowisko:
PR/000421
Lokalizacja: Kraków lub Katowice
-
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili, a także formularzy od klientów dotyczących kwestii technicznych (hardware, software, network)
-
Dostarczanie profesjonalnej i sprawnej obsługi klienta
-
Prowadzenie ewidencji wszystkich zapytać otrzymanych od klientów w systemie sprawozdawczym
-
Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań oraz dostarczanie rozwiązań krok po kroku (step-by-step) lub za pomocą uzyskania kontroli nad komputerem i zdalnego rozwiązania problemu
-
Przesyłanie bardziej złożonych i skomplikowanych zapytań do właściwego zespołu IT
-
Znajomość języka niemieckiego lub francuskiego umożliwiająca swobodną komunikację
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (intermediate)
-
Bardzo dobre werbalne i pisemne umiejętności komunikacyjne
-
Podstawowa znajomość systemu Windows XP (Windows 7 będzie zaletą) oraz pakietu MS Office, aplikacji MS
-
Doświadczenie we wsparciu/pomocy technicznej (będzie zaletą, nie jest wymagane)
-
Doskonałe i profesjonalne maniery podczas rozmów telefonicznych
-
Praca w międzynarodowym, profesjonalnym środowisku.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń dodatkowych (opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie)
-
Szeroki zakres szkoleń (m.in. kursy językowe, ponad 20 000 szkoleń online)
-
Bardzo dobre możliwości rozwoju zawodowego
-
Inspirująca atmosfera