LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając oby stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
German Customer Service Advisor
Miejsce pracy: Opole
Nr ref.: 006851
Zakres obowiązków:
- Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network,
- Delivering professional and prompt service to the customers,
- Keeping records of all customers" enquiries in the reporting system,
- Analyzing and resolving most common enquiries by providing step-by-step solutions or using remote access to take control of the computer and solve the problem,
- Sending more complex enquiries to the relevant IT Support Team.
Oczekiwania:
- Very good German language skills both verbal and written,
- Good English skills would be an advantage,
- Excellent verbal and written communication skills,
- Professional telephone manner,
- Basic experience in Windows XP (Windows 7 would be an advantage), MS Office, MS based applications,
- Technical support experience would be an advantage but is not necessary,
- Flexible, well-motivated team player, ability to work under pressure.
Oferta:
- Work in multinational company,
- Clearly defined career path,
- You will work in an inspiring atmosphere,
- In addition to the salary you will receive attractive benefit package (medical care for whole family, life insurance).
APLIKUJ
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 636.