Najnowsze oferty pracy

  • Doradca Klienta z j. czeskim

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   35,00 - 45,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku CZESKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro.de   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    7 tysięcy złotych brutto/miesiąc – pełny etat, praca zdalna. Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim; praca z komputerem i obsługa programów tj. komunikatory.
  • Specjalista / Specjalistka ds telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Sportstech Brands Holding GmbH   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   małopolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym.
  • Doradca Klienta z j. słowackim

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   35 - 45 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Poznań    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
Zobacz więcej ofert pracy

German Consultant in Procurement Department

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
2527 dni temu

Our Client operates as an international organization with a worldwide delivery structure providing business services in the areas of Finance, HR, Revenue Accounting, Management Reporting and Procurement for the group companies.

 

Krakow Center is the main hub for the delivery organization including also central functions for the group companies covering both standard as well as customized processes for airline business. Besides operations, Krakow Center has also teams specialized in Process Management, Migration Support, Knowledge Management and Continuous Improvement.

 

A dynamic growth, building up of existing and introduction of new services means development opportunities both for graduates as well as for experts and experienced leaders who want to become part of company success.

German Consultant in Procurement Department
Kraków
Nr ref.: 6190

Requirements:

  • Minimum 1 year of experience in business services
  • Ability to work within international environment
  • Availability for full-time job
  • Strong user knowledge of Microsoft Office
  • Fluency in English and German, both written and spoken

 

Would be an asset/nice to have:

  • Experience within various Procurement processes, Supply Chain Management or Catalogue Management
  • Working SAP and e-procurement tools knowledge

Responsibilities:

The prime responsibility of the Catalogue and Contract Administrator is to deliver catalogue and contract maintenance processes accurately and on time according the client service level agreements and expectations.

  • Maintaining catalogues and contracts in the system as per signed Desktop Procedure
  • Testing and updating catalogue content
  • Establishing contact access through maintenance of catalogue views
  • Communication to the team and requester community of catalogue availability
  • Managing  the maintenance and updates to system with the catalogue data
  • Providing ad-hoc and regular reports
  • Deliver catalogue and contract training as and when required
  • Organize regular calls with the catalogue stakeholders
  • Working with suppliers to ensure catalog content is compliant with format requirements
  • Intermediation between supplier and client as and when required

We offer:

  • Challenging work in an international and friendly environment with a great work-life balance
  • Attractive benefits and bonus system
  • Opportunity to work with people from different cultures and nations
  • Language skills development opportunities
  • Job stability and flexible working time
 

Podobne oferty

  • Doradca Klienta z j. czeskim

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   35,00 - 45,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku CZESKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro.de   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    7 tysięcy złotych brutto/miesiąc – pełny etat, praca zdalna. Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim; praca z komputerem i obsługa programów tj. komunikatory.
  • Specjalista / Specjalistka ds telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Sportstech Brands Holding GmbH   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   małopolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym.
  • Doradca Klienta z j. słowackim

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   35 - 45 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Poznań    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;