specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Do Twoich obowiązków należeć będzie: indywidualna i kompleksowa obsługa klientów; samodzielne prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych lub pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrola merytoryczna dokumentów i...
What this position is about - Purpose: Executing daily Treasury Accounting/Back Office activities; Taking part and delivering corporate global period closing process from Treasury side; Contributing to system improvements by proposing optimization, simplification and performing user acceptance...
Twój zakres obowiązków Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Ścisła...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją ŚT oraz WNiP; księgowanie faktur kosztowych;...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: min. 2-letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku. doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość,...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia na podobnym stanowisku; doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość, rzetelność i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. mile widziane doświadczenie lub rozpoczęte studia na kierunku rachunkowość. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także...
Zadania: tworzenie oraz bieżąca analiza kalkulacji roboczej kontraktów, bieżąca analiza postępu prac; monitorowanie realizacji kontraktów pod katem kosztów, przychodów oraz wyniku; bieżąca analiza założeń ofertowych w stosunku do ich realizacji; porównywanie wydajności oraz kosztów...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
4 dni
Position Summary As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies, reviewing and...
Goldman Recruitment is a human-resource consultancy company specialising in the search and selection of candidates for specialist and managerial positions in Poland. This specific activity profile translates into a professional approach to the realisation of the projects for BPO/SSC Centres of international companies entrusted to us, as well as into speed and effectiveness in action.
For our client, international company from FMCG sector, we are looking for experienced professional for position:
General Ledger Accountant with Portuguese
Location: Cracow
Responsibilities:
managing one of the following General Ledger processes: GL/Tax/Fixed Assets/Banking, General Ledger Accounting,
performing period end close processes for General Ledger and bank statement reconciliations,
bank reconciliations which includes maintaining bank account details, reporting on cash and liquidity management,
preparing monthly VAT liquidation, monthly Witholding tax check and intrastat,
fixed assets management including additions and disposals,
ensuring that daily operations are carried out according to set targets,
identifying potential process improvements,
updating regularly the team leader around developments and progress of relevant operational issues,
developing strong working relationship with relevant stakeholders,
involvement in the transition processes.
Requirements:
min. 2 years of experience in accounting in General Ledger department,
very good command of Portuguese and English,
an university degree,
energetic and enthusiastic approach to team work,
ability to work under pressure.
Client offer:
professional development in a dynamic and growing business,
participation in prestigious international projects,
competitive salary with attractive benefit package,
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Do Twoich obowiązków należeć będzie: indywidualna i kompleksowa obsługa klientów; samodzielne prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych lub pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrola merytoryczna dokumentów i...
What this position is about - Purpose: Executing daily Treasury Accounting/Back Office activities; Taking part and delivering corporate global period closing process from Treasury side; Contributing to system improvements by proposing optimization, simplification and performing user acceptance...
Twój zakres obowiązków Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Ścisła...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją ŚT oraz WNiP; księgowanie faktur kosztowych;...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: min. 2-letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku. doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość,...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia na podobnym stanowisku; doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość, rzetelność i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. mile widziane doświadczenie lub rozpoczęte studia na kierunku rachunkowość. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także...
Zadania: tworzenie oraz bieżąca analiza kalkulacji roboczej kontraktów, bieżąca analiza postępu prac; monitorowanie realizacji kontraktów pod katem kosztów, przychodów oraz wyniku; bieżąca analiza założeń ofertowych w stosunku do ich realizacji; porównywanie wydajności oraz kosztów...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
4 dni
Position Summary As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies, reviewing and...