Zakres obowiązków: Przygotowywanie miesięcznych zadań, takich jak rozliczenia VAT, raporty Intrastat, listy płac, uzgodnienia bilansowe oraz SOX; Realizacja działań związanych z zamknięciem roku finansowego, w tym uzgodnienia pomiędzy US GAAP a lokalnymi GAAP oraz sporządzanie sprawozdań...
EuroGo S.C.Poznań
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska księgowanie faktur kosztowych, transportowych, usługowych; tworzenie i księgowanie rezerw; bieżąca kontrola kosztów; rozliczanie floty samochodowej; przygotowywanie sprawozdań finansowych;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
specjalista senior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska Dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych oraz innych dokumentów kosztowych. Rozliczanie zaliczek, delegacji, kart VISA. Księgowanie wyciągów bankowych. Ewidencjonowanie i analizowanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami. Analizowanie sald wybranych kont księgowych....
Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...
Specifically, you will: Create, maintain, and update financial master data including general ledger accounts, cost centers, profit centers, and other relevant financial data; Enforce data governance policies and procedures; Collaborate with cross-functional teams to gather requirements and implement...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
OPIS STANOWISKA Kontrola, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych; Przygotowywanie ewidencji dokumentów do deklaracji podatkowych; Przygotowywanie płatności dla dostawców; Księgowanie wyciągów bankowych; Przygotowywanie rozliczeń gotówkowych.
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego w oparciu o dokumenty (faktury zakupu, PK, dokumenty magazynowe); Rozliczanie kont rozrachunkowych, ustalanie prawidłowych sald na kontach kontrahentów; Weryfikacja poprawności dokumentów; Obsługa programu Enova 365;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Opis stanowiska: uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, potwierdzanie sald z kontrahentami, kontrola należności pod kątem ograniczenia ryzyka wynikającego z opóźnień płatniczych, kontrahentów, kontrola i monitorowanie opóźnień płatniczych kontrahentów poprzez kontakty telefoniczne...
Opis stanowiska: kompletowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, ewidencja dokumentów w systemie finansowo-księgowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wycena ich wartości początkowej, kwalifikowanie do odpowiedniej grupy zgodnie z KŚT, prowadzenie...
Experis™ is the global leader in professional resourcing and project-based workforce solutions. We accelerate organizations’ growth by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT, Finance & Accounting, Engineering and Healthcare to precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve.
General Ledger Accountant with German language
Workplace: Poznań
Nr Ref.: 132/GLG/POZ/NR
Responsibilities:
Fixed Assets accounting
Calculation of accruals and provisions
Foreign Currency Valuation
Journal entry posting
Maintaining GL accounts master data in SAP on company code level
Maintaining balance sheet structure on the company code level
Posting travel expenses
Reconcilation/ verification of employees, payroll and transfer accounts
Requirements:
Working knowledge of German langauge (any additional language would be an asset)
Professional experience in accounting
General Ledger/Fixed Assets proccess knowledge and understanding
Good knowledge of SAP system
Very good MS Office skills
Attention to details
We offer:
Work in an international environment in a global corporation
Chance to develop in the area of General Ledger/ Fixed Assets
Benefits package
If you are interested in this offer please send your application by clicking Apply button.
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Zakres obowiązków: Przygotowywanie miesięcznych zadań, takich jak rozliczenia VAT, raporty Intrastat, listy płac, uzgodnienia bilansowe oraz SOX; Realizacja działań związanych z zamknięciem roku finansowego, w tym uzgodnienia pomiędzy US GAAP a lokalnymi GAAP oraz sporządzanie sprawozdań...
EuroGo S.C.Poznań
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska księgowanie faktur kosztowych, transportowych, usługowych; tworzenie i księgowanie rezerw; bieżąca kontrola kosztów; rozliczanie floty samochodowej; przygotowywanie sprawozdań finansowych;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
specjalista senior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska Dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych oraz innych dokumentów kosztowych. Rozliczanie zaliczek, delegacji, kart VISA. Księgowanie wyciągów bankowych. Ewidencjonowanie i analizowanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami. Analizowanie sald wybranych kont księgowych....
Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...
Specifically, you will: Create, maintain, and update financial master data including general ledger accounts, cost centers, profit centers, and other relevant financial data; Enforce data governance policies and procedures; Collaborate with cross-functional teams to gather requirements and implement...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
OPIS STANOWISKA Kontrola, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych; Przygotowywanie ewidencji dokumentów do deklaracji podatkowych; Przygotowywanie płatności dla dostawców; Księgowanie wyciągów bankowych; Przygotowywanie rozliczeń gotówkowych.
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego w oparciu o dokumenty (faktury zakupu, PK, dokumenty magazynowe); Rozliczanie kont rozrachunkowych, ustalanie prawidłowych sald na kontach kontrahentów; Weryfikacja poprawności dokumentów; Obsługa programu Enova 365;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Opis stanowiska: uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, potwierdzanie sald z kontrahentami, kontrola należności pod kątem ograniczenia ryzyka wynikającego z opóźnień płatniczych, kontrahentów, kontrola i monitorowanie opóźnień płatniczych kontrahentów poprzez kontakty telefoniczne...
Opis stanowiska: kompletowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, ewidencja dokumentów w systemie finansowo-księgowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wycena ich wartości początkowej, kwalifikowanie do odpowiedniej grupy zgodnie z KŚT, prowadzenie...