Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Fundraiser

Fundacja Wspólnota Nadziei
małopolskie, Więckowice k. Krakowa
praca stacjonarna
1793 dni temu

Ogłoszenie numer: 2994806, z dnia 2020-01-24

Fundacja Wspólnota Nadziei

­­­­­­­­­ Fundacja Wspólnota Nadziei prowadząca „Farmę Życia”

- ośrodek pobytu stałego, pracy, terapii i rehabilitacji dla osób dotkniętych autyzmem i pokrewnymi zaburzeniami rozwojowymi, zajmująca się upowszechnianiem wiedzy o autyzmie i sposobach jego leczenia, skupiająca osoby chcące pomóc osobom dotkniętym autyzmem

 

w związku z rozwojem zespołu poszukuje osoby na stanowisko:

Fundraiser

Miejsce pracy: małopolskie, Więckowice k. Krakowa

 

Opis stanowiska

Fundraiser realizuje działania mające na celu pozyskanie nowych darczyńców w tym także darczyńców rzeczowych, którzy zapewniają nieodpłatne produkty i usługi potrzebne w prowadzonej działalności organizacji. Stanowisko to jest ściśle związane z działalnością charytatywną Fundacji. Wynagrodzenie stałe z możliwością premii, lecz bez rozliczeń prowizyjnych.

 

Główne obowiązki:

  • pozyskiwanie środków finansowych z różnych źródeł w tym z grantów we współpracy z specjalistą ds. tworzenia wniosków oraz darowizn rzeczowych;
  • współtworzenie strategii fundraisingowej Fundacji;
  • analiza podległego obszaru w poszukiwaniu sponsorów dla nowych projektów Fundacji;
  • budowanie relacji z darczyńcami;
  • wysyłanie zapytań do potencjalnych fundatorów;
  • spotkania z przedstawicielami firm;
  • prowadzenie koniecznej dokumentacji;
  • budowanie bazy darczyńców.

Wymagania

  • wysoko rozwinięte kompetencje społeczne w tym empatia;
  • zdolność do nawiązywania relacji także na szczeblu członków zarządu;
  • wysokie umiejętności komunikacyjne w tym czytelne formułowanie zapytań/maili, kontakt z osobami na różnych szczeblach w firmach i instytucjach, które mogłyby wesprzeć daną inicjatywę;
  • kreatywność w wypracowaniu koncepcji na nowe projekty;
  • otwartość na odmienny punkt widzenia;
  • umiejętności negocjacyjne;
  • bardzo dobra umiejętność planowania działań i samodzielnej organizacji czasu pracy;
  • dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office;
  • samodzielność, sumienność, odpowiedzialność i systematyczność;
  • otwartość na uczenie się nowych zagadnień;
  • prawo jazdy kat. B;
  • doświadczenie w obsłudze systemu CRM będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • szkolenia z zakresu pracy z osobami z autyzmem,
  • możliwość stałej współpracy.

Pytania rekrutacyjne

1. Stajesz przed wyzwaniem pozyskania środków w wysokości 100 000 zł na działania Fundacji, opisz w jaki sposób planujesz je pozyskać?

2. Opisz czym się różni barter od darowizny oraz to jakie ma znaczenie barter dla organizacji non-profit?

3. Jakie znasz możliwości pozyskiwania darowizn od osób indywidualnych?

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.