Nr ref.: KWI/SUP/10/WAW
Chcesz być częścią i dołączyć do nas na drodze do zrewolucjonizowania branży motoryzacyjnej?
Jeśli odpowiedź brzmi TAK to mamy dla Ciebie idelaną ofertę!
Jesteśmy w trakcie przekształcania branży motoryzacyjnej, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb dealerów, marek samochodów i nabywców samochodów dzięki pierwszorzędnemu rozwiązaniu, które umożliwia wszystkim zaangażowanym stronom bezproblemową obsługę.
Poszukujemy ambitnych, chętnych i pełnych pasji ludzi, którzy chcą pomóc i umożliwić nam zbudowanie tego światowej klasy rozwiązania i zrewolucjonizowanie branży motoryzacyjnej. Jeśli jesteś przedstawicielem obsługi klienta z zamiłowaniem do technologii to właśnie Ciebie szukamy.
- znajomość języka niemieckiego jest kluczowa - poziom C1
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta - nie musi być to IT
- bycie otwartym na naukę, rozwój i z chęcią do pracy
- pomoc w nauce i możlwiość dalszego rozwoju
- pracę w zgranym, międzynarodowym zespole
- możliwość pracy w pełni zdalnej
- korzystne warunki zatrudnienia