W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za dostarczenie informacji zarządczej, sporządzanie zdywersyfikowanych analiz ekonomicznych, controlling kosztów oraz ich alokacja, sporządzanie budżetu oraz kontakt z działem finansowym Grupy Kapitałowej w Wielkiej Brytanii.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest rozpoznawalna marka odzieżowa dostępna w ponad siedemdziesięciu krajach świata. Kilkukrotnie otrzymała prestiżową Queen's Awards for Enterprise (Królewską Nagrodę Przedsiębiorczości). Jest to oficjalna nagroda na rynku brytyjskim, przyznawana corocznie od 1965 roku firmom i organizacjom handlowym za wybitne osiągnięcia w dziedzinie innowacji i rozwoju handlu międzynarodowego.
Opis stanowiska
- Sporządzanie rachunków zysków i strat (skonsolidowanych, jednostkowych, dla kanałów dystrybucji)
- Sporządzania analiz ekonomicznych, w tym rentowności, rotacji, marży
- Uzgadnianie zapisów księgowych pomiędzy odrębnymi systemami księgowymi
- Kontrola poprawności księgowań na centra kosztów
- Przygotowanie i kontrola wykonania budżetu
- Przygotowywanie i księgowanie rezerw
- Raportowanie różnic inwentaryzacyjnych w sklepach
- Raportowanie stanu posiadania aktywów trwałych
- Kontrola poprawności cenników
- Wsparcie w zakresie transfer pricing
- Wsparcie innych działów firmy
- Rejestrowanie aktywności w systemie klasy ERP (OPTIMA, AS400)
- Współpraca z centralnym działem księgowości w Wielkiej Brytanii
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (informatyczne lub ekonomiczne)
- Kilkuletnie doświadczenie w kontrolingu (najlepiej w retailu)
- Bardzo dobra znajomość EXCEL
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
- Dodatkowym atutem będzie znajomość relacyjnych baz danych: SQL, MYSQL
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na prowadzenie swobodnej komunikacji
- Znajomość systemów klasy ERP - Optima, AS400 będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- Stałe zatrudnienie na umowie o pracę
- Atrakcyjne, adekwatne wynagrodzenie do posiadanego doświadczenia
- Praca w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość znaczącego rozwoju w obszarze analizy finansowej, pogłębienia dotychczasowego doświadczenia, oraz zdobycie nowych umiejętności
- Pakiet medyczny
- Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie
- Zniżka pracownicza na asortyment
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.