Najnowsze oferty pracy

  • Lider zespołu (Należności)

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Przydzielanie zadań i kontrola zespołu w działu AR (10-20 osób) – zarządzanie pracą, organizacja, monitorowanie działań. Zapewnienie efektywności, precyzji i terminowości w zamykaniu cykli księgowych. Dbałość o zgodność danych z polityką firmy i przepisami. Merytoryczne wsparcie...
  • Lider projektu standaryzacji

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zarządzanie kompleksowymi projektami standaryzacji procesów finansowych. Planowanie i realizacja etapów projektu. Zarządzanie i komunikowanie się z interesariuszami C-suite. Prowadzenie między-działowego zespołu projektowego. Wdrażanie globalnych standardów i praktyk w finansach....
  • Team Leader (Accounts Receivable)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Main areas of responsibility: Responsibility for assigning team, as a part of AR department (10-20 people), particularly in work planning organizing and monitoring of ongoing activities. Attentiveness about efficiency, accuracy and timeliness, related with closing of accounting periods. Ensuring...
  • Standardization Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication; Planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
  • Kierownik ds. finansowych

    Niro Sp. z o.o.   Lubin    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Prowadzenie rozliczeń podatkowych i finansowych prognoz, Współdziałanie z audytorami oraz innymi działami, Kierowanie zespołem księgowym i zarządzanie dokumentacją finansową, Monitorowanie płatności i realizacja działań windykacyjnych, Kontrola i analiza kosztów, przygotowanie...
  • Kierownik działu finansowego

    Niro Sp. z o.o.   Lubin    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Rozliczenia podatkowe, prognozowanie finansów, Współpraca z audytorem, Zarządzenie zespołem działu księgowego, Zarządzanie fakturami, kontakt z dostawcami, Śledzenie niezapłaconych zobowiązań i należności, prowadzenie działań windykacyjnych, Uzgadnianie oraz kontrolowanie kosztów wg...
Zobacz więcej ofert pracy

Finance Project Manager

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Szczecin
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
654 dni temu
Finance Project Manager
Miejsce pracy: Szczecin

Coloplast develops products and services that make life easier for people with very personal and private medical conditions. In Szczecin we have our Business Centre that works with global financial operations, orders administration, HR and IT support, Legal & Business Ethics, marketing & data analysis activities, and many others. If you have the right profile and the right amount of curiosity and ambition you can be a part of this exciting challenge. Curiosity works here!

 

About the job

Global Finance Support is one of the biggest department in Coloplast Business Center with around 140 employees working in different accounting, reporting and controlling functions. The department is supporting globally Coloplast and has the ownership of more than 35 countries around the world.
Due to constant growth of the company we search for Project Manager dedicated to finance.
The role will not be limited to CPBC internal projects as the department responsibility goes beyond that. We aim at developing better end-to-end processes that starts or finish in business organizations. The role will report directly to GFS Director.

 

Responsibilities:
  • Overseeing projects relating to finance automation, cash flow, finance process transitions, company acquisition, financial reporting, revenue and expenses
  • Assisting finance department in creating business cases and presentations to different stakeholders
  • Gathering and analyzing data to identify areas for improvement 
  • Establishing appropriate internal controls and project governance
  • Analyzing financial data to assess the financial improvement potential and make own recommendations 
  • Organizing and running various workshshops that aim at improve/solve issues in finance end-to-end processes
Skills:
  • Project management tools and methods
  • Professional experience in a global business environment or SSC
  • Finance professional experience (Purchase-to-Pay, Order-to-Cash, Record-to Report)
  • Improvement and/or automation projects experience
  • Ability to prepare and communicate business cases 
  • Ability to adapt and be flexible in the fast-changing environment.
  • Strong stakeholder Management skills (includes effective communication)
  • Process management experience
  • Strong Powerpoint and excel; Power BI would be an asset
  • Good written and spoken English
  • High problem-solving and coordination skills
  • Open minded wit high ownership
We offer:
  • No probation period – long-term contract from the start
  • Onsite/hybrid work
  • Flexible working hours, Mon-Fri 
  • International work environment with Scandinavian culture
  • Opportunity to use and develop foreign languages in daily work
  • Fantastic work atmosphere full of respect and partnership
  • Internal trainings
  • Great company events
  • Sports card
  • Private medical care
  • Restaurant card
  • Holiday bonus and occasional cards
That's not all! We have even more for you, if working onsite:
  • Modern workplace
  • No dress code zone
  • Delicious coffee and fresh fruits
  • Transportation co-funding

Deadline
Please apply with your English CV. We will contact candidates continuously and close the offer down once we find the best match to the team :)

If you are curious like we are, and want to know more about our company go to http://www.cpbc.pl

Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 16.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.

Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.


Visit us on Coloplast.com. Follow us on LinkedIn. Like us on Facebook.
By clicking the "Apply" or "Apply Now" button or by sending a recruitment application otherwise to Coloplast Business Centre Sp. z o.o., you agree for processing of your personal data for recruitment purposes in accordance with art. 6 par. 1 point b and f of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and of the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation). You also agree to the processing of personal data included in the application form for future recruitments by Coloplast Business Center Sp. z o.o.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
  • Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
  • You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
  • You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
  • You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
  • Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
  • Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

Podobne oferty

  • Lider zespołu (Należności)

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Przydzielanie zadań i kontrola zespołu w działu AR (10-20 osób) – zarządzanie pracą, organizacja, monitorowanie działań. Zapewnienie efektywności, precyzji i terminowości w zamykaniu cykli księgowych. Dbałość o zgodność danych z polityką firmy i przepisami. Merytoryczne wsparcie...
  • Lider projektu standaryzacji

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zarządzanie kompleksowymi projektami standaryzacji procesów finansowych. Planowanie i realizacja etapów projektu. Zarządzanie i komunikowanie się z interesariuszami C-suite. Prowadzenie między-działowego zespołu projektowego. Wdrażanie globalnych standardów i praktyk w finansach....
  • Team Leader (Accounts Receivable)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Main areas of responsibility: Responsibility for assigning team, as a part of AR department (10-20 people), particularly in work planning organizing and monitoring of ongoing activities. Attentiveness about efficiency, accuracy and timeliness, related with closing of accounting periods. Ensuring...
  • Standardization Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication; Planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
  • Kierownik ds. finansowych

    Niro Sp. z o.o.   Lubin    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Prowadzenie rozliczeń podatkowych i finansowych prognoz, Współdziałanie z audytorami oraz innymi działami, Kierowanie zespołem księgowym i zarządzanie dokumentacją finansową, Monitorowanie płatności i realizacja działań windykacyjnych, Kontrola i analiza kosztów, przygotowanie...
  • Kierownik działu finansowego

    Niro Sp. z o.o.   Lubin    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Rozliczenia podatkowe, prognozowanie finansów, Współpraca z audytorem, Zarządzenie zespołem działu księgowego, Zarządzanie fakturami, kontakt z dostawcami, Śledzenie niezapłaconych zobowiązań i należności, prowadzenie działań windykacyjnych, Uzgadnianie oraz kontrolowanie kosztów wg...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379