CEVA Logistics – leading global supply chain company, providing end-to-end solutions in Freight Management, Contract Logistics, distribution & transportation management for large and medium-size customer companies, operating in over 170 countries worldwide is looking for a best candidate to join our Eastern & Central Europe organization as a:
- Collaborate with Finance and Accounting teams, establish and lead working group meetings to understand as-is, identify gaps/propose improvements, evaluate solution alternatives, prioritize requirements, identify and design data, and drive consensus to achieve agreed set of requirements. Resolve issues that arise for areas of responsibility while keeping in mind impacts to the project timeline and to other programs/projects
- Communicate status, risks and remediation plans to stakeholders clearly
- Partner with Finance stakeholders to plan and deliver change management to ensure new processes and technology are deployed effectively and adopted by the organization
- Create a culture that integrates our associates to follow a continuous improvement process that achieves sustainable results
- Streamline our processes to improve efficiency in the team, increase profitability and organizational effectiveness
- Develop training material and coach functional teams on continuous improvement methodologies, etc.
- Prepare and deliver project plans, reports and propose recommendations to management
- Professionals with a university degree
- Proven record of process automation and improvement
- Eager to learn new technologies
- Fluent English spoken and written
- Very good communication and interpersonal skills, team player
- Accountable and goal-oriented personality
- Experience with large ERP platforms and finance processes, with an understanding of finance systems
- Ability to work in a fast-paced, changing environment
- Detail and deadline oriented with excellent organizational and analytical skills and documentation skills
- Excellent written and verbal communication and change management skills, with effective problem-solving, process improvement and analytical skills
- Friendly work atmosphere
- Interesting job in international environment
- Market competitive package
If you want to know more, please visit our website
www.praca.cevalogistics.com.pl
Poznaj
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland
Dlaczego warto?
CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.
Proces rekrutacji
- Krok Przesłanie aplikacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
Opinie o pracodawcy
-
Katarzyna Szpałek
L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA
Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.
-
Magda Kwiatkowska
Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA
W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.
Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.
Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność. -
Peter Püringer
Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA
Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.