ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
wsparcie prawne w zakresie: kwestii związanych z funkcjonowaniem Spółki, realizowanych przez Spółkę projektów, w tym także przy stosowaniu niezbędnych procedur administracyjnych oraz w stosunkach z zamawiającymi i innymi kontrahentami, pozyskiwania zamówień publicznych jak również...
Tworzenie i utrzymanie bazy danych dla zaplanowanych i nieoczekiwanych wydatków. Monitorowanie realizacji budżetu oraz efektywności finansowej. Poszukiwanie możliwości do redukcji kosztów i eliminacja zbędnych wydatków. Analiza i kategoryzacja wydatków w celu identyfikacji kluczowych...
Role is intended to provide guidance, support, and resources for the GSS Leadership team and specific Service Owners through centralized organization of the business management processes focused on finance and people support. This role will constantly analyze our security portfolio needs in...
Przygotowywanie wycen, kosztorysów inwestycyjnych i ofertowych. Analiza ofert, dokumentacji projektowej i wykonawczej. Nadzór nad dokumentacją projektową, wykonawczą i finansową. Sporządzanie protokołów odbiorowych i prowadzenie wszelkiej korespondencji ofertowej. Współpraca z...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
współprowadzenie sekretariatu szkoły języka polskiego dla obcokrajowców bezpośrednia obsługa klienta dbanie o prawidłową organizację i przebieg kursów komunikacja z lektorami zatrudnionymi w szkole obsługa systemu do zarządzania szkołą językową współtworzenie i pomoc w realizacji...
Do you want to help build a dynamic administration function supporting busy and growing account teams delivering exciting new technology solutions for some of the biggest insurance companies in the world? Are you a self -starter with a critical eye for the small details? Do you have the experience...
Twój zakres działań: przygotowanie wycen i kosztorysów inwestycji, ofertowych oraz kosztorysów na roboty dodatkowe /zamienne, przygotowanie i analiza ofert bieżącej dokumentacji fazy projektowej, wykonawczej i powykonawczej inwestycji, przygotowanie protokołów odbiorowych, nadzór nad...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Wsparcie zespołu biznesowego w przygotowywaniu kompletnej i dokładnej dokumentacji klienta, Przestrzeganie procesów przeglądu dokumentów przed ich finalizacją przez DocuSign, Sporządzanie ofert, aktualizacja systemów finansowych i trackerów Excel z dbałością o szczegóły, Zarządzanie...
menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Opis Stanowiska: Tworzenie i zarządzanie bazami danych dla różnych rodzajów wydatków; Monitorowanie budżetu i analiza efektywności finansowej; Poszukiwanie sposobów na redukcję kosztów i eliminację niepotrzebnych wydatków; Analiza i kategoryzacja wydatków w celu wyłonienia ważnych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
Motorola Solutions Finance Shared Service Center is a department of Motorola in Cracow which gives you an opportunity to participate in a setup of the new organization. The center is a part of our global network of Finance Shared Service Centers which provides world-class finance, accounting and purchasing services to Motorola branches in Europe, Middle East, Africa and US region. It is a dynamic environment where your ideas and input will be valued and where you will do some of the best work of your life.
Finance Administrator
Miejsce pracy: Kraków
Scope of Responsibilities/Expectations:
• Organizing internal and external meetings (i.e. Town Halls, management meetings) • Coordinating of language courses ordering of office supplies and equipment • Coordinating internal website postings support in contract management • Cooperation with internal teams to plan and coordinate events. • Cooperation with other teams (Social Fund, Facility etc.) • Meeting room reservations and coordination (incl. catering) • Coordinating of email lists and other admin tasks • Preparation of newsletters • Support for visa applications • Support of internal and external training activities
Specific Knowledge/Skills:
• Advanced English in speech and writing and strong communication skills • Attention to detail and ability to act under tight deadlines • Excellent own work organization • Ability to propose solutions to problems rather than just asking for help • Willingness to learn • PC Skills are required- Windows, Word, Excel
We offer: • Competitive salary • 8 hours working day (30 minutes lunch break included) • Relocation package for candidates from outside of Małopolska • Strong team-oriented culture • Private medical coverage • Life insurance • Comfortable work conditions (high class offices, parking space)
If interested please apply through online form available at: careers.motorolasolutions.com
If interested please apply through online form available at APLIKUJ TERAZ button below.
ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
wsparcie prawne w zakresie: kwestii związanych z funkcjonowaniem Spółki, realizowanych przez Spółkę projektów, w tym także przy stosowaniu niezbędnych procedur administracyjnych oraz w stosunkach z zamawiającymi i innymi kontrahentami, pozyskiwania zamówień publicznych jak również...
Tworzenie i utrzymanie bazy danych dla zaplanowanych i nieoczekiwanych wydatków. Monitorowanie realizacji budżetu oraz efektywności finansowej. Poszukiwanie możliwości do redukcji kosztów i eliminacja zbędnych wydatków. Analiza i kategoryzacja wydatków w celu identyfikacji kluczowych...
Role is intended to provide guidance, support, and resources for the GSS Leadership team and specific Service Owners through centralized organization of the business management processes focused on finance and people support. This role will constantly analyze our security portfolio needs in...
Przygotowywanie wycen, kosztorysów inwestycyjnych i ofertowych. Analiza ofert, dokumentacji projektowej i wykonawczej. Nadzór nad dokumentacją projektową, wykonawczą i finansową. Sporządzanie protokołów odbiorowych i prowadzenie wszelkiej korespondencji ofertowej. Współpraca z...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
współprowadzenie sekretariatu szkoły języka polskiego dla obcokrajowców bezpośrednia obsługa klienta dbanie o prawidłową organizację i przebieg kursów komunikacja z lektorami zatrudnionymi w szkole obsługa systemu do zarządzania szkołą językową współtworzenie i pomoc w realizacji...
Do you want to help build a dynamic administration function supporting busy and growing account teams delivering exciting new technology solutions for some of the biggest insurance companies in the world? Are you a self -starter with a critical eye for the small details? Do you have the experience...
Twój zakres działań: przygotowanie wycen i kosztorysów inwestycji, ofertowych oraz kosztorysów na roboty dodatkowe /zamienne, przygotowanie i analiza ofert bieżącej dokumentacji fazy projektowej, wykonawczej i powykonawczej inwestycji, przygotowanie protokołów odbiorowych, nadzór nad...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Wsparcie zespołu biznesowego w przygotowywaniu kompletnej i dokładnej dokumentacji klienta, Przestrzeganie procesów przeglądu dokumentów przed ich finalizacją przez DocuSign, Sporządzanie ofert, aktualizacja systemów finansowych i trackerów Excel z dbałością o szczegóły, Zarządzanie...
menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Opis Stanowiska: Tworzenie i zarządzanie bazami danych dla różnych rodzajów wydatków; Monitorowanie budżetu i analiza efektywności finansowej; Poszukiwanie sposobów na redukcję kosztów i eliminację niepotrzebnych wydatków; Analiza i kategoryzacja wydatków w celu wyłonienia ważnych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...