ENGIE Services Sp. z o.o. jest międzynarodową firmą zajmującą się zarządzaniem i eksploatacją instalacji technicznych
Obecnie poszukujemy osób do pracy na terenie miasta Radom
w charakterze:
- organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie usług dotyczących obsługi technicznej obiektu, ochrony, utrzymania czystości i cateringu zgodnie z umową zawartą z Klientem
- koordynowanie działań pracowników firm zewnętrznych i wewnętrznych oraz zarządzanie umowami podwykonawczymi
- zarządzanie podległym personelem
- ofertowanie prac podwykonawców, kontrola terminowości i jakości wykonanych prac
- zatwierdzanie planów remontów i inwestycji modernizacyjnych, budżetowanie usług
- pomoc w zakresie zarządzania energią opracowywanie raportów miesięcznych i kwartalnych dotyczących realizowanych usług, merytoryczny nadzór nad kontraktem
- analizowanie zużycia mediów, podejmowanie działań ograniczających ich zużycie, rekomendowanie przedsięwzięć energooszczędnych
- Wykształcenie wyższe
- znajomość przepisów BHP
- doświadczenie w zakresie zarządzania obiektem, utrzymania czystości, cateringu,
- mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi systemów BMS oraz niskoprądowych (SAP, DSO, CCTV, KD, SSWiN), instalacji: HVAC, elektrycznych, wod-kan., gazowych, ppoż.
- mile widziane uprawnienia w zakresie dozoru i eksploatacji urządzeń,
- zaawansowane umiejętności w obsłudze komputera oraz MS Office, w tym Excel
- Znajomość języka angielskiego w w stopniu w stopniu dobrym w mowie i piśmie
- dobra organizacja pracy własnej i podległego personelu
- zdolności analityczne,
- odporność na stres,
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
- pracę w stabilnej międzynarodowej firmie
- umowę o pracę
- opiekę medyczną
- możliwość dołączenia do programu Multisport
- atrakcyjną oferta ubezpieczenia grupowego
- możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji, zdobycia doświadczenia
Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli wyrażającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych dostępnej TUTAJ.
Zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty
Poznaj
ENGIE Services Sp. z o.o.
ENGIE Services sp. z o.o. działa jako stabilny i wiodący partner na rynku polskim w zakresie usług Facility Management od ponad 23 lat i zatrudnia ponad 590 pracowników. Nasze usługi polegają na obsłudze technicznej obiektów, specjalistycznych serwisach, wykonawstwie, przebudowach, modernizacjach instalacji i systemów budynkowych. Realizujemy prace w kompleksach biurowych, centrach handlowych, obiektach przemysłowych i logistycznych, centrach danych, budynkach uczelni, szkół, szpitali oraz obiektach dydaktyczno-naukowych. W ramach działalności poszukujemy osób o profilu technicznym z zakresu elektryki, mechatroniki, automatyki, ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji, hydrauliki, oraz systemów przeciwpożarowych.Dlaczego warto dołączyć do naszego zespołu?Rozwój: Stawiamy na rozwój i doceniamy Twoje zaangażowanie, dlatego aż 90% Projekt Managerów i Kierowników Obiektu w ramach awansu pochodzi z wewnętrznych struktur firmy. Dbamy również o zróżnicowany zakres obowiązków oparty o najnowocześniejszych rozwiązaniach i technologiach cyfrowych oferowanych przez Grupę ENGIE na świecie. O rozwoju naszej kadry mówimy również, gdy oferujemy autoryzacyjne szkolenia.Benefity: Umowa o pracę, prywatna opieka medyczna, nauka języków obcych na platformie elearningowej, karta sportowa, możliwość ubezpieczenia grupowego, premie.Zawsze dbamy o interesy naszych pracowników, a przede wszystkim stawiamy na długoterminowe relacje, dostosowując nasze działania do aktualnych potrzeb rynkowych.