specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie rozproszonym kontraktem w Polsce w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników...
Zadania: nadzór przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża FM) zarządzanie zespołem pracowników - koordynowanie, egzekwowanie wydanych...
Twój zakres obowiązków Nadzór nad eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne), Nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości świadczonych usług,...
Twój zakres obowiązków: Nadzór nad realizacją kontraktów na powierzonym rynku zgodnie z harmonogramami rzeczowo-finansowymi oraz przyjętymi budżetami, Zapewnienie płynności finansowej kontraktów oraz ciągła analiza budżetów, Przygotowanie raportów oraz ich prezentacja na naradach,...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: nadzorowanie eksploatacji, utrzymanie i naprawy infrastruktury technicznej, zarządzanie podwykonawcami i kontrola jakości ich pracy, zarządzanie zasobami materiałowymi, sprzętem i narzędziami, koordynacja działań awaryjnych i naprawczych, tworzenie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Do obowiązków Zastępcy Kierownika Osiedla ds. Technicznych będzie należało między innymi: organizacja pracy i nadzór nad podległym personelem; przygotowanie materiałów przetargowych (specyfikacje, zakresy, umowy); udział w pracach komisji przetargowej; przygotowywanie i realizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obsługa nieruchomości zasobu własnego Spółki, Skarbu Państwa, internatów i kwater internatowych. Wsparcie Oddziałów Terenowych na poziomie biura Spółki w zakresie bieżącej obsługi nieruchomości. Weryfikacja zarządzanych powierzchni nieruchomości. Monitorowanie uwag i skarg...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Szwecja
pracownik fizyczny / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Wymagania: Doświadczenie w pracy na różnych obiektach budowlanych; Znajomość przepisów BHP obowiązujących na budowie w Szwecji; Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobową grupą pracowników; Planowanie pracy grupy; Czytanie rysunku technicznego; Dobra znajomość języka angielskiego lub szwedzkiego;
młodszy specjalista (junior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych; Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert; Organizacja kontroli technicznych; Kontrola technicznego wyposażenia obiektu; Raportowanie do centrali w Niemczech; Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...
Zadania: organizacja obsługi w zakresie technicznego utrzymania obiektu biurowego (Facility Management) nadzór i eksploatacja urządzeń, systemów i instalacji w obiekcie; aktualizacja dokumentacji technicznej; prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego; kierowanie zespołem pracowników;...
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Facility Manager
Miejsce pracy: Warszawa
praca w nowoczesnym biurowcu klasy A dla prestiżowej instytucji finansowej
zarządzanie recepcją wraz z usługami hospitality
utrzymanie czystości na powierzonej przestrzeni
obsługa krytycznych urządzeń technicznych najemcy takich jak agregat prądotwórczy, system suchego gaszenia do serwerowni, klimatyzatory; itp.
drobne prace techniczne na terenie biura;
zarządzanie parkingiem Klienta;
koordynacja zagadnień BHP oraz ochrony środowiska;
doświadczenie w zarządzaniu obszarem facility management (minimum 3 lata) w budynkach klasy A powyżej 5.000 m kw.
praktyczne doświadczenie w zakresie technicznego aspektu obsługi budynków (drobne prace techniczne na terenie biura)
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (codzienna komunikacja biznesowa)
wysoki poziom kultury biznesowej i osobistej
umiejetność szybkiego podejmowania decyzji
licencja Zarządcy Nieruchomości będzie dodatkowym atutem
stałe, stabilne zatrudnienie i praca na rzecz prestiżowej instytucji finansowej
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie rozproszonym kontraktem w Polsce w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników...
Zadania: nadzór przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża FM) zarządzanie zespołem pracowników - koordynowanie, egzekwowanie wydanych...
Twój zakres obowiązków Nadzór nad eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne), Nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości świadczonych usług,...
Twój zakres obowiązków: Nadzór nad realizacją kontraktów na powierzonym rynku zgodnie z harmonogramami rzeczowo-finansowymi oraz przyjętymi budżetami, Zapewnienie płynności finansowej kontraktów oraz ciągła analiza budżetów, Przygotowanie raportów oraz ich prezentacja na naradach,...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: nadzorowanie eksploatacji, utrzymanie i naprawy infrastruktury technicznej, zarządzanie podwykonawcami i kontrola jakości ich pracy, zarządzanie zasobami materiałowymi, sprzętem i narzędziami, koordynacja działań awaryjnych i naprawczych, tworzenie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Do obowiązków Zastępcy Kierownika Osiedla ds. Technicznych będzie należało między innymi: organizacja pracy i nadzór nad podległym personelem; przygotowanie materiałów przetargowych (specyfikacje, zakresy, umowy); udział w pracach komisji przetargowej; przygotowywanie i realizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obsługa nieruchomości zasobu własnego Spółki, Skarbu Państwa, internatów i kwater internatowych. Wsparcie Oddziałów Terenowych na poziomie biura Spółki w zakresie bieżącej obsługi nieruchomości. Weryfikacja zarządzanych powierzchni nieruchomości. Monitorowanie uwag i skarg...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Szwecja
pracownik fizyczny / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Wymagania: Doświadczenie w pracy na różnych obiektach budowlanych; Znajomość przepisów BHP obowiązujących na budowie w Szwecji; Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobową grupą pracowników; Planowanie pracy grupy; Czytanie rysunku technicznego; Dobra znajomość języka angielskiego lub szwedzkiego;
młodszy specjalista (junior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych; Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert; Organizacja kontroli technicznych; Kontrola technicznego wyposażenia obiektu; Raportowanie do centrali w Niemczech; Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...
Zadania: organizacja obsługi w zakresie technicznego utrzymania obiektu biurowego (Facility Management) nadzór i eksploatacja urządzeń, systemów i instalacji w obiekcie; aktualizacja dokumentacji technicznej; prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego; kierowanie zespołem pracowników;...