Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Doradca Klienta w Salonie Sprzedaży

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska Doradztwo oraz sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z ustalonym procesem sprzedaży. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów. Współpraca z...
  • Młodsza Przedstawicielka Handlowa / Młodszy Przedstawiciel Handlowy

    Holcim Polska S.A   Łódź    praca mobilna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Planowanie i realizacja celów sprzedażowych w podległym regionie – woj. łódzkie. Rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych ze wszystkimi klientami. Pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie. Bezpośrednie wizyty i kontakty z odbiorcami mające...
  • Key Account Manager

    SMARTLUNCH S.A.   łódzkie    praca mobilna
    siedziba firmy: Czechy
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 godz.
    Tasks: Acquiring new customers and restaurants for SmartLunch, including advising on the best option for the company's offer; Managing the whole process from acquisition to signing contracts with companies and restaurants; Maintaining and developing relationships with the company's customers; Active...
Zobacz więcej ofert pracy

Export Sales Support Coordinator

360 Resourcing Solutions
łódzkie, Tymianka, Zgierz
praca stacjonarna
2014 dni temu

Ogłoszenie numer: 2516410, from 2019-06-19

Export Sales Support Coordinator

Location: łódzkie, Tymianka, Zgierz

 

Job description

Duration: Full time, permanent

Salary: zł 50,000 to zł 75,000


WHAT WE ARE ABOUT:

 

Western Global is the world’s leading supplier of mobile fuel storage solutions.  With locations in Europe, North America and the Middle East, Western Global designs, manufactures, and delivers innovative fuel and fluid storage solutions and provides refueling equipment across the world regardless of the application.

Innovation and engineering excellence drive us forward.

We strive for continuous improvement in product development to meet customer requirements. We contribute our drive and our success to our world-class team, and are currently seeking to add a like-minded passionate individual to join our organisation.

 

HOW YOU WILL MAKE A DIFFERENCE:

 

Using your product knowledge and business understanding you will inform and educate customers on the applications and benefits of our products.  

Supporting current customers to encourage repeat orders and identify and build relationships with new customers.

Working closely with Business Development Managers (BDMs) across the world to deliver excellent customer service.

 

WHAT YOU WILL BE DOING:

  • Driving new and existing business
    • Provide the first level of sales & technical support for customers via telephone and e-mail
    • Educating customers on products that best fit their needs and technical specifications
    • Providing quotations to customers as per guidelines set by management 
    • Offering insight and guidance on Western’s products
    • Proactively research and analyse data providing insights on the market and customers
    • Apply financial and commercial awareness to profitably sales and close deals
    • Completing and reporting sales key performance indicators (KPIs)
    • Developing new business through proactive and creative sales activities 
    • Identifying future opportunities in the market 
  • Knowledge – Customer focus 
    • Entering all sales activities into the customer relationship management (CRM) system (NetSuite)
    • Following up quotes in an appropriate manner
    • Providing shipment details and answering any post-order customer questions
    • Staying up to date with company policies, procedures and products 
    • Developing long-term customer relationships
    • Understanding and fulfilling customers needs 
  • General / Administrative 
    • Arranging sales meetings between clients and the Business Development Managers (BDMs)
    • Working with BDMs to support pipelines and forecasting
    • Supporting with follow-up tasks, activity notes and new client communications to keep BDMs on the road
    • Promoting communications between the sales and operations teams
    • Sharing your technical knowledge to train colleagues and new starters
    • Using Netsuite to track opportunities, co-ordination of quotes with other subsidiary offices, and departments.

Requirements

WHAT MAKES YOU RIGHT FOR THIS ROLE:

 

Our Values: 

  • Customer focus
  • Integrity
  • Reliability
  • Teamwork

Required Attributes: 

  • Fluency in Polish, German and English
  • High school Diploma or equivalent  
  • Good standard of basic IT capability e.g. Microsoft Outlook & Word
  • Confident communication skills both verbally and written
  • Analytical and problem-solving skills.
  • Good attention to detail producing accurate information
  • After suitable training and time in role can efficiently and accurately perform all functions of the job, demonstrating the required levels of technical product knowledge.
  • Personal performance in line with departments Key Performance Indicators (KPIs)
  • Previous experience in a sales role

Desired Attributes: 

  • Advanced IT capability e.g. Microsoft Excel, Powerpoint, Visio
  • Additional language skills
  • Previous experience in a manufacturing industry
  • Experience within a technical environment i.e. engineering, automotive etc.
  • A valid Driving license

Desired Personal Characteristics: 

  • Determination - not easily discouraged or put off
  • Passion, enthusiasm and charisma
  • Innovative – prepared to see beyond how it has been done before
  • Positive outlook – always sees opportunity through any adversity
  • Resilient – ready to bounce back from any challenges
  • Assertive – gets things done when they need to be
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Doradca Klienta w Salonie Sprzedaży

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska Doradztwo oraz sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z ustalonym procesem sprzedaży. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów. Współpraca z...
  • Młodsza Przedstawicielka Handlowa / Młodszy Przedstawiciel Handlowy

    Holcim Polska S.A   Łódź    praca mobilna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Planowanie i realizacja celów sprzedażowych w podległym regionie – woj. łódzkie. Rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych ze wszystkimi klientami. Pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie. Bezpośrednie wizyty i kontakty z odbiorcami mające...
  • Key Account Manager

    SMARTLUNCH S.A.   łódzkie    praca mobilna
    siedziba firmy: Czechy
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 godz.
    Tasks: Acquiring new customers and restaurants for SmartLunch, including advising on the best option for the company's offer; Managing the whole process from acquisition to signing contracts with companies and restaurants; Maintaining and developing relationships with the company's customers; Active...