Chcesz połączyć pasję do języków obcych i podróżowania z ciekawą pracą w ambitnej, rodzinnej firmie – zapraszamy do naszego zespołu. Na rynku akcesoriów meblowych rozwijamy się międzynarodowo już ponad 30 lat.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Export Manager
Twój zakres obowiązków
- aktywny rozwój sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych (budowanie nowych długotrwałych oraz stabilnych relacji)
- aktywne monitorowanie podległych rynków zagranicznych
- doradztwo handlowe, techniczne, obsługa klientów
- przygotowywanie ofert handlowych
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- przygotowywanie raportów sprzedażowych
- udział w delegacjach oraz targach branżowych
- współpraca z innymi działami w firmie
Nasze wymagania
- min. 2-letnie realne doświadczenie w sprzedaży eksportowej w firmie będącej producentem materiałów budowlanych/wykończeniowych/dekoracyjnych, mebli lub akcesoriów meblowych
- umiejętność skutecznego nawiązywania kontaktów, prowadzenia rozmów/negocjacji handlowych oraz budowania trwałych relacji biznesowych
- bardzo dobra organizacja pracy
- nastawienie na realizację wyznaczonych celów sprzedażowych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- komunikatywna znajomość drugiego języka zachodniego będzie dodatkowym atutem np. francuskiego
- czynne prawo jazdy kategorii B + mobilność (gotowość do wyjazdów służbowych zagranicznych i krajowych)
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- wynagrodzenie podstawowe + system premiowy za osiągane wyniki
- szkolenia wdrożeniowe, produktowe i sprzedażowe
- niezbędne narzędzia pracy
Benefity
- zniżki na firmowe produkty
- dofinansowanie kart Multisport, ubezpieczenia grupowego
- świadczenia na wakacje/święta
- imprezy/wydarzenia integracyjne
Rozwijaj z nami swoje pasje, kompetencje i pozwól się dostrzec !