młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Przeprowadzanie analizy rynkowej z uwzględnieniem działań konkurencji. Pozyskiwanie partnerów handlowych oraz utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi, poszerzając wiedzę o naszych produktach. Reprezentowanie interesów firmy na rynku importowym. Realizowanie polityki handlowej na rynku...
Opis stanowiska pracy / zadania: Sprzedaż oraz rozwój usług transportowych i logistycznych w zakresie działania firmy (kraj + UE). Aktywne pozyskiwanie klientów korzystających z międzynarodowych i krajowych usług transportowych (transport drobnicowy; częściowy i całopojazdowy)....
Klient portalu Praca.pl
małopolskie
praca zdalna / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
19 godz.
Specjalista ds. Eksportu jest osobą odpowiedzialną za realizację działań sprzedażowych i rozwój sprzedaży na rynkach eksportowych. Odpowiada m.in. za obsługę bieżących klientów, pozyskiwanie nowych w sektorze B2B (np. sieci dystrybucji) i budowanie długofalowych relacji handlowych. W...
Logistyka i zarządzanie magazynem: Planowanie, organizowanie i kontrola procesów logistycznych, w tym obsługi towarów dual use i wojskowych; Monitorowanie i analiza kosztów logistycznych oraz poszukiwanie możliwości optymalizacji; Zarządzanie magazynem z zachowaniem najwyższych standardów...
FTL S.A.Kajetany, ul. Klonowa 48
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków Rozwijanie sprzedaży eksportowej w sektorze B2B. Budowa i zarządzanie relacjami z klientami międzynarodowymi. Aktywne poszukiwanie nowych klientów i wprowadzanie produktów na nowe rynki. Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji możliwości rozwoju.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje obowiązki: Współpraca z Export Managerem w działaniach sprzedażowych. Wprowadzanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji, w tym dokumentacji celnych. Koordynacja logistyki i transportu zamówień. Przygotowanie i wysyłka próbek produktów do klientów.
starszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów; Analizowanie rynków zagranicznych oraz strategii sprzedaży; Wycena i realizacja możliwości eksportowych; Prowadzenie negocjacji z klientami; Realizacja planów sprzedażowych i obsługa zamówień;
FTL S.A.Kajetany, ul. Klonowa 48
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków Rozwój sprzedaży eksportowej w sektorze B2B. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami. Poszukiwanie nowych klientów na określonych rynkach. Wprowadzanie nowych produktów do oferty obecnych klientów. Bieżące monitorowanie rynku i analiza...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;
Zadania: Sprzedaż asortymentu na podległych rynkach w oparciu o wyznaczone cele sprzedażowe, Negocjowanie cen oraz warunków handlowych zamówień, Utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z dealerami/ klientami, Przygotowywanie oferty handlowej, podpisywanie zamówień i monitorowanie ich realizacji.
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Naszym Klientem jest wiodąca na rynku elektrotechnicznym firma, sprzedająca swoje rozwiązania w kraju, jak również na rynkach zagranicznych. W związku z dynamicznym rozwojem działu eksportu poszukujemy osoby na stanowisko:
Export Manager (branża elektroinstalacyjna)
Nr ref.: EME/MZ
Zadania:
pogłębianie współpracy z dotychczasowymi klientami zagranicznymi,
analiza rynku oraz poszukiwanie nowych partnerów handlowych na rynkach międzynarodowych w różnych kanałach sprzedaży,
sporządzanie i prezentacja ofert handlowych, negocjowanie warunków handlowych, zawieranie umów oraz nadzorowanie procesu realizacji zamówień,
planowanie oraz organizowanie wyjazdów do klientów,
doradztwo produktowe oraz techniczne dla klientów,
udział w targach branżowych,
docelowo rozwój podległego działu handlowego.
Wymagania:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży elektrotechnicznej,
nastawienie na aktywną pracę na rynkach międzynarodowych – dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
wysoka samodzielność i inicjatywa w działaniu,
prawo jazdy kat. B,
znajomość pakietu MS Office.
Firma oferuje:
stabilną pracę w cenionej na rynku Spółce,
dużą samodzielność w działaniu oraz możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
niezbędne narzędzia pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Przeprowadzanie analizy rynkowej z uwzględnieniem działań konkurencji. Pozyskiwanie partnerów handlowych oraz utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi, poszerzając wiedzę o naszych produktach. Reprezentowanie interesów firmy na rynku importowym. Realizowanie polityki handlowej na rynku...
Opis stanowiska pracy / zadania: Sprzedaż oraz rozwój usług transportowych i logistycznych w zakresie działania firmy (kraj + UE). Aktywne pozyskiwanie klientów korzystających z międzynarodowych i krajowych usług transportowych (transport drobnicowy; częściowy i całopojazdowy)....
Klient portalu Praca.pl
małopolskie
praca zdalna / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
19 godz.
Specjalista ds. Eksportu jest osobą odpowiedzialną za realizację działań sprzedażowych i rozwój sprzedaży na rynkach eksportowych. Odpowiada m.in. za obsługę bieżących klientów, pozyskiwanie nowych w sektorze B2B (np. sieci dystrybucji) i budowanie długofalowych relacji handlowych. W...
Logistyka i zarządzanie magazynem: Planowanie, organizowanie i kontrola procesów logistycznych, w tym obsługi towarów dual use i wojskowych; Monitorowanie i analiza kosztów logistycznych oraz poszukiwanie możliwości optymalizacji; Zarządzanie magazynem z zachowaniem najwyższych standardów...
FTL S.A.Kajetany, ul. Klonowa 48
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków Rozwijanie sprzedaży eksportowej w sektorze B2B. Budowa i zarządzanie relacjami z klientami międzynarodowymi. Aktywne poszukiwanie nowych klientów i wprowadzanie produktów na nowe rynki. Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji możliwości rozwoju.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje obowiązki: Współpraca z Export Managerem w działaniach sprzedażowych. Wprowadzanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji, w tym dokumentacji celnych. Koordynacja logistyki i transportu zamówień. Przygotowanie i wysyłka próbek produktów do klientów.
starszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów; Analizowanie rynków zagranicznych oraz strategii sprzedaży; Wycena i realizacja możliwości eksportowych; Prowadzenie negocjacji z klientami; Realizacja planów sprzedażowych i obsługa zamówień;
FTL S.A.Kajetany, ul. Klonowa 48
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków Rozwój sprzedaży eksportowej w sektorze B2B. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami. Poszukiwanie nowych klientów na określonych rynkach. Wprowadzanie nowych produktów do oferty obecnych klientów. Bieżące monitorowanie rynku i analiza...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;
Zadania: Sprzedaż asortymentu na podległych rynkach w oparciu o wyznaczone cele sprzedażowe, Negocjowanie cen oraz warunków handlowych zamówień, Utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z dealerami/ klientami, Przygotowywanie oferty handlowej, podpisywanie zamówień i monitorowanie ich realizacji.